RAGNAROCK - Museet for pop, rock og ungdomskultur
Åben i dag: 10.00 - 17.00
En tur ned af memory lane

Et herligt interaktivt museum hvor du komme ned at memory lane. Absolut et sted for hele familien... læs mere

Anmeldt d. 20. juni 2020
Johnlarse
Solrød Strand, Danmark
Et besøg værd og en lille perle

Virksomhedsaktivitet - hvor vi fik gennemgået Gasolins historie & en super fortælling af god musik... læs mere

Anmeldt d. 26. februar 2020
soren C
Kolding, Danmark

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Roskilde
København Card
835 anmeldelser
fra 68,48 $
fra 167,52 $
Anmeldt d. 1. august 2020 fra mobile enheder

Museet havde en Gasolin’ udstilling under vores besøg: et band som næsten alle danskere har et forhold til. Derfor relevant og udstillingen var også ret spændende - især hvis man som os primært kender Gasolin’ fra fædre og mødre :)
Overgangen til “resten”/den faste udstilling virkede meget brat for os - jeg ved ikke, om vi kom til at gå forkert - men pludselig handlede udstillingen om noget andet og museet kom til at virke lidt rodet. Arkitekturen var rigtig spændende.

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, 34annemettee
Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Hold nu op en perle...
Her er en rejse gennem musikken, ungdommen og samtidig vores eget liv ❤️
Gasolin-udstillingen gik lige i hjertet, og resten var også rigtig godt. Vi fik et par timer til at gå - til billige penge...og idag går snakken om alle de tanker det har sat i gang
Absolut et besøg værd !

Tak, Gerthiebetak
Anmeldt d. 19. juli 2020

Fantastisk udstilling om Gasolin, som absolut er værd at se. Den permanente udstilling om dansk musik gennem årene er også fin. Dejligt med de mange lytteindslag.

Tak, Pluszek
Anmeldt d. 18. juli 2020

Usædvanlig interessant udstillinng. Der skal sættes god tid af til besøget. Der er så meget skøn musik at lytte på.
Vi var heldige at opleve Gasolin-udstilling. Tilpas blanding af tekst,musik og udstillingsgenstande.
Spændt på hvad der kommer til at følge efter.

Området var også ganske interessant.
Helt sikker en attraktion som fortjener bedre promovering i det ganske land.

Tak, DortheP85
Anmeldt d. 18. juli 2020 fra mobile enheder

Masser af musik, anekdoter og Gasolin. Et besøg værd hvis man kan lide rock. Der var ikke så mange besøgende og det var rart. Området omkring museet var super interessant.

Tak, I1556LEconniem