“Udsøgt!”
Anmeldelse af Willy's Restaurant

Willy's Restaurant

Udsøgt smag og fine detaljer i maden. Vinen og betjeningen matchede maden - topklasse. Skal man på god restaurant i Hillerød er Willys bestemt et af de bedste bud. Prisen er ganske rimelig.

Tak, CBirkmann

Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Havde booket dette sted til fødselsdagsmiddag.
Der var Corona klarhed over hele linjen. Handsker, menukort der kun blev brugt en gang og adskillelse mellem bordene. Til start fik vi nogle små varme starters. Vi var 5 der fik 4 forretter. 2 lækre laksetartar, og en okse carpaccio, en cæsarsalat hvor kyllingen dog var lidt tør.
Vi fik vin, øl og sodavand til maden. God service der fortalte om serveringen. Herefter 5 gange hovedret bestående af 3 pepperbøf og 2 kalve marsala. Alt sammen rigtig lækkert.
Dessert blev til 3 stk. Karamelliseret jordbær på vanilje pannacotta og 1 tallerken med 3 små oste. En god oplevelse til 2.300,- og så støttede vi lokalt med at købe 6 flasker vin til 450,- Velbekommen og godt vi kan komme ud og spise igen. Tak for mad!

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, m3l4a
Anmeldt 23. maj 2020 fra mobile enheder

Dejligt at være tilbage efter covid19 lockdown.

Vi skulle selvfølge støtte Willy i genopfinden, det var der heldigvis mange andre der også havde fundet på, så onsdag før Kristi himmelfartsdag var sjældent travl, påmden rigtig gode måde.

Maden som sædvanlig fantastisk velsmagende, og gode valmue for Money

Dato for besøg: maj 2020
Tak, FinnK683
Anmeldt 21. maj 2020 fra mobile enheder

Super dejlig mad, god ide med månedens menu. Kan godt lide, når menukortet er til at overskue. Venlig betjening. Kan varmt anbefales

Dato for besøg: maj 2020
1  Tak, 133lenes
Anmeldt 28. februar 2020 fra mobile enheder

Spiste månedens menu og der var rigtig god smagsoplevelse og veltillavet. Restauranten var hyggelig med lidt dårlig akustik. Betjening meget venlig, men for meget at lave med deraf følgende ventetid

Dato for besøg: februar 2020
Tak, Alexander v

Rejsende, der kiggede på Willy's Restaurant, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Willy's Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!