“Dårlig mad, dårlig service, lang vente tid”
Anmeldelse af Burger Garage

Burger Garage
Anmeldt 3. august 2020

Dårlig mad - brandt kylling, pasta retten smagte af ingen ting. dårlig betjening, og lang vente tid selv om der ikke rigtig var nogle i restauranten.

Tak, 607gitar

Anmeldt 22. juni 2020

Upersonlig betjening
Maden var ringe,vi fik
serveret brændte kyllinge burger.
Fik erstatningsburger som så så’n ud.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, sumathic2020
Anmeldt 2. marts 2020

Bestiller en burgerbolle med 2 stk. bacon, agurk og tomat og ketchup på bollen til vores søn. Kan godt se at der er flere stykker bacon men det var ikke hvad vi bestilte. Får en regning på 89 kr!!! for denne burger og det er prisen på en voksen burger med stor bøf etc. Klager over prisen men de holder fast. Det er sidste gang, at vi kommer der!!?

Dato for besøg: marts 2020
Tak, henriettev498
Anmeldt 20. februar 2020

Jeg synes det var utroligt skuffende, mine bøffer smagte ikke af nogen som helst, virkelig kedeligt, og de reklamerede med at det var angus. Jeg bestilte noget chilimayo, den smagte fint men der var nærmest intet af det, der var næsten ikke nok til en tredje del af mine pommes frites, selvom jeg anstrengte mig og prøvede at spare.... Samtidig sku vi vente længe på service og tjeneren stod på sin telefon mens vi sad og ventede på at ku bestille..

Dato for besøg: februar 2020
Tak, 390mikkelj
Anmeldt 19. november 2019 fra mobile enheder

Var forbi til en hurtig frokost burger. Stedet ser pænt og hyggeligt ud. Personalet er venligt og maden ser indbydende ud. Desværre smagte den ikke af noget. Jeg kommer nok ikke igen.

Dato for besøg: november 2019
Tak, Duedam

Rejsende, der kiggede på Burger Garage, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Burger Garage? Fortæl om dine oplevelser!