“Italiensk når det er bedst”
Anmeldelse af Montalbano

Montalbano
Prisklasse: 8 US$ - 15 US$
Anmeldt 22. marts 2022 fra mobile enheder

Super italiensk mad som hvor italienske mor lavede den. Du behøver ikke tage en rejse til Rom for opleve en god italiener - han er lige her.

Dato for besøg: marts 2022
Tak, Metriptoo

Anmeldt 8. november 2021

Bor i Hillerød og har spist 100-gange hos Montalbano. Pizzaerne er som de bedste i Italien. Montalbano er selvfølgelig også fuldblods-italiano. Så vær klar på lidt italo-english-dansk. Det ser også hyggeligt ud i Pizzeriaet - meget autentisk. Vi bor dog 150 meter derfra, så vi har altid fået take-away. Hvis jeg skal være en lille smule kritisk, så kan der engang imellem godt være lidt travlt - og det kan give lidt ventetid. Priserne har også fået i nøk opad, men kvaliteten er jo også bare god...

Dato for besøg: september 2021
Tak, Sofaw
Anmeldt 13. juli 2021

Næsten alt for god en pizza:) Kan varmt anbefale Montalbano, hvis man gerne ville bestille en god pizza i Hillerød

Dato for besøg: juli 2021
Tak, N5629LAkevins
Anmeldt 30. maj 2021

Rigtig god lille restaurant, italiensk med et siciliansk islæt, gode pasta og pizza’er i ganske hyggelig atmosfære

Dato for besøg: november 2020
Tak, 814clausc
Anmeldt 22. oktober 2020

Super venligt personale med ægte Italiensk baggrund. Godt udvalg og muligheder. Et sted hvor stamkunder kommer ofte for at få den hel perfekte smag og menu.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 205kennethe

Rejsende, der kiggede på Montalbano, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Montalbano? Fortæl om dine oplevelser!