“Skønne velsmagende pizzaer”
Anmeldelse af Montalbano

Montalbano
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Skønne velsmagende italienske pizzaer! Dem glæder vi os til at spise snart igen ❤️ godt autentisk udvalg!

Tak, Ann-Gerd_com

Anmeldt 1. juli 2020 fra mobile enheder

Skønne “ægte “pizzaer
Dejlig tiramisu
Anbefaler varmt
Service er jævnt men venlig
Priser meget fair
Kommer helt sikkert igen

Tak, mitezza
Anmeldt 25. april 2020

Har smagt pizza i hele Danmark,og store dele af verden. Og dette sted laver en mindeværdig pizza, som ligger i top 2 på min all time favoritliste.

Dato for besøg: april 2020
1  Tak, SofusMR
Anmeldt 11. februar 2020

En restaurant, hvor manglen på atmosfære og Italiensk stemning i de omgivelser restauranten er i, mere end ophæves af den gode betjening og super lækre Italienske mad.

Tak, Sonnybj
Anmeldt 13. september 2019

Besøger ofte Hillerød og har spist mange steder i denne fine by - men favoritstedet er Montalbano.
I denne lille restaurant kan du få såvel antipasti som hovedretter og deserter. Udvalget er ikke så stort, men maden smager rigtig godt og fås til rimelige priser.
Der er trang i restauranten, men en rigtig hyggelig atmosfære.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Skive-traveller

Rejsende, der kiggede på Montalbano, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Montalbano? Fortæl om dine oplevelser!