“Elsker det sted!”
Anmeldelse af Giovanni's

Giovanni's
nr. 1 af 3 Dessert i Hillerød
Beskrivelse: Giovanni's er en iscafe med den originale smag fra Italien. Vi sælger is der er hjemmelavet og ægte italiensk kaffe, med udsigt til Frederiksborg slot.
Anmeldt 28. august 2018 fra mobile enheder

Jeg er fuldstændig vild med, at vi har sådan et fantastisk sted i Hillerød! Isen smager vidunderligt! Men jeg ville komme der meget oftere, hvis priserne ikke var så dyre.

Tak, camillagraversgaardn

Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

De varmeste anbefalinger fra hele familien til Giovannis. Is bliver efter min mening ikke bedre nord for Italien!

Tak, Kronbak_Prahl
Anmeldt 20. august 2018 fra mobile enheder

Normalt er jeg ikke den store isspiser...men det her sted laver dæleme god is. Top top top...og så lige den der detalje med at, de da har en vådserviet til barnebarnet.....

Tak, 977steenc
Anmeldt 6. august 2018

Fantastisk italiensk is, der er også mælkefri is for den der har behov for det. Flot udsigt mod slottet - og god espresso❤️

Dato for besøg: juli 2018
Tak, marinabE9388IZ
Anmeldt 26. juli 2018 fra mobile enheder

Rigtig god is - gode smage og godt udvalg. Kvaliteten er som at være i Italien. Kommer helt sikkert tilbage

Dato for besøg: juli 2018
1  Tak, trineb66

Rejsende, der kiggede på Giovanni's, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Giovanni's? Fortæl om dine oplevelser!