“Aldrig mere!”

Slots Bowl & Restaurant Møntporten
Køkkener: Amerikansk
Anmeldt 27. januar 2020

Holdt fødselsdag for 15 gæster og alle er enige om at Slotsbowl er det suverænt dårligste sted at bowle i Danmark. Alle baner er nedslidte, keglerne vælter af sig selv og bliver ikke rejst op. Banderne til børn er manuelle ruller, der skal tages manuelt ned ved hvert skift af bruger, og de går ikke hele vejen ned til keglerne. Skærmene ligner noget fra 80´ erne og er svære at få overblik over.
For at det ikke skal være nok, er servicen frygtelig ikke-eksisterende.
Heldigvis kunne vores gæster grine ad det, men vi kommer aldrig igen!

Tak, mariabangv

Anmeldt 30. november 2019

Vi var til bowling og julefrokos her i går. Alt vi hadde bestilt fungeret godt. Julebuffen var rigtig god og det ble hele tiden fyldt på. Det smagte fortræffelig. Det eneste minus var at vi måtte vente længe på kaffe!

Dato for besøg: november 2019
1  Tak, ingridrosstad
Anmeldt 31. oktober 2019

Vi var en gruppe afsted og bowle. Bowlingecenteret er total nedslidt og burde egentligt nok blive lukket af de sociale myndigheder, da det ligner stedet kan stikke i brand når som helst. Banerne er skæve og har huller, systemet registrere kun halvdelen af keglerne og maden de serverer vil jeg ikke røre med en ildtang.

Trods de dårlige omgivelser og udfordringer med både bane og system, havde vi en hyggelig aften. Selvskabet man er sammen med, kan få selv de dårligste omgivelser til at blegne - man har kun det sjov man selv laver

Dato for besøg: september 2019
Tak, 815camillaa
Anmeldt 26. maj 2019 fra mobile enheder

Vi var 2 voksne og 2 børn som havde bestilt en times bowling. Det var de værste bowlingbaner jeg nogensinde har spillet på, banerne var skæve og med huller i (bane 4). Bowling kuglerne var alt for slidte og hoppede nærmeste ned af banen. Vi skiftede bane, da bane 4 var forfærdelig. Vi fik en ny bane, den var samme dårlige standard, der manglede kegler og keglerne væltede til tider af sig selv.
Vi blev IKKE tilbudt rabat, ekstra tid eller en undskyldning! Kommer ALDRIG nogensinde her igen, spild at tid og penge!!

Dato for besøg: maj 2019
Tak, JesperNordsjaelland
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Slots Bowl i Hillerød var bestemt ikke en god oplevelse denne gang. Vi var her med børn og derfor havde vi børnebander på. Banderne var direkte elendige og banen var ikke meget bedre. De første 20 minutter gik med at fjerne bowlingkugler for personalet nede i bagvæggen da de satte sig fast sammen med keglerne.
Personalet gjorde dog alt hvad de kunne og var meget servicemindede på det område.
Vi var henvist til bannerne på 1. Sal.
Bannerne i stueplan havde metalbander, mens bannerne på 1. Sal havde en form for stof/papir bander.

Dato for besøg: marts 2019
Tak, Morten P

Rejsende, der kiggede på Slots Bowl & Restaurant Møntporten, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Slots Bowl & Restaurant Møntporten? Fortæl om dine oplevelser!