“Bedste Ribeye ever”

Køkkener: Amerikansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 28. december 2021

Vi var et party af 4 personer, hvoraf 3 af os valgte ribeye medium.

Aldrig har jeg fået en så mør en steak og pomes frites var sprøde og perfekte til sidste bid

Dato for besøg: december 2021
Tak, Steen Withen N

Anmeldt 3. december 2021 fra mobile enheder

Først var bookingen af bordet lidt bøvlet, hvorefter en herre i telefonen lød som om at vi var til utroligt besvær, da vi ringede for at spørge, om vores booking var godkendt, da vi ikke havde modtaget en bekræftelse.

Vi ventede 55 minutter på drikkevarer, efter at vi spurgte til dem efter ca. 45 minutter.

På terrassen hvor vi blev placeret var Gulvet driv vådt, og medarbejderen der ville komme med en moppe eller lign, ja hun kom aldrig til det.

Kødet var rigtig lækkert, men kartoflerne var ikke varme, og saucen var også lidt tynd og næsten lidt vandet.

Vi har ihvertfald besluttet, at vi ikke kommer igen.

Dato for besøg: december 2021
3  Tak, Marcus W
Anmeldt 23. november 2021

Det var en stille aften, tjenerne havde ikke så travlt. Det er derfor så underligt at to forskelligere tjenerne kom til os to gange og spurgte os om vi var færdig med maden? Vi havde stadig lidt mad på tallerkenerne. Ikke noget om vi ønskede en kop kaffe eller dessert bagefter. Vores tallerkener blev også fjernet i en fart efter den sidste pomfrit var spist. Ikke et hyggeligt sted længere. Service niveau er faldet rigtig meget.

Dato for besøg: november 2021
Tak, anita508
Anmeldt 9. november 2021 fra mobile enheder

Meget skuffende brunch.....Ville faktisk ikke give en anmeldelse her,så skrev en mail til ejeren.
Men den er der ikke kommet nogen respons på ...her efter 14 dage.
Tænkte der måske var en forklaring på manglende opfyldning af mad og drikkevarer,ingen tagtøj i madvarer, manglende betjening og i det hele taget små nusset på brunch buffet.
Måske der var sygdom eller en anden forklaring på den ringe brunch,da jeg ofte har spist en super lækker aftensmad der.
Det ville jeg lade ejerne forklarer mig inden min anmeldelse.
Men da der ingen respons har været på min mail,tænker jeg der ikke er en forklaring på min ualmindelige dårlige oplevelse

Dato for besøg: november 2021
4  Tak, Lene H
Anmeldt 16. oktober 2021

Havde bestilt bord for 14 dage siden til kl. 19 vi kunne først komme ind 19.15
Der gik 40 minutter før der kom en tjener, tjeneren selv spurgte om ikke vi ville bestille drikkevare først så de kom først, så forretterne kom først, uden drikkevare, vi nået at blive færdig med forretten før vi fik fat i en tjener, så vi kunne høre til vores drikkevare, først efter 10 minutter kom vores drikke vare. Så kom vi til hovedretten, efter yderligere 20 minutter, jeg selv havde bestilt 2 x mørbrad, jeg fik Brad, først andet stykke kom i nærheden af at være mør. Så overordnet en kedelig oplevelse.

Dato for besøg: oktober 2021
1  Tak, Roam357630

Rejsende, der kiggede på Rib House, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Rib House? Fortæl om dine oplevelser!