Åben i dag: 10.00 - 17.00
Oplevelse for hele familen.

Så smukt et flot. 100% et besøg værd da der er noget for alle. Sødt og imødekommende personale... læs mere

Anmeldt d. 21. juli 2021
DeeAndersen
Holbæk, Danmark
fra mobile enheder
Fantastisk

Faktisk oplevelse ...en virkelig smuk og storslået indretning. Man mærker det historiske vingesus... læs mere

Anmeldt d. 29. november 2020
JannieAlb
Albertslund, Danmark
fra mobile enheder

Google
Anbefalede oplevelser i og omkring Hillerød
København Card
891 anmeldelser
fra 63,09 US$
fra 162,14 US$
fra 1.100,00 US$
fra 934,13 US$
Anmeldt d. 21. juli 2021 fra mobile enheder

Så smukt et flot.
100% et besøg værd da der er noget for alle. Sødt og imødekommende personale hele vejen igennem.
Aktiviteter for børn. Klar anbefaling.

Dato for oplevelse: juni 2021
Tak, DeeAndersen
Anmeldt d. 29. november 2020 fra mobile enheder

Det er et besøg værd...

Dato for oplevelse: november 2020
Tak, JannieAlb
Anmeldt d. 4. november 2020 fra mobile enheder

Langs kirkens vægge er ophængt våbenskjold fra modtagere af Elefantordenen og storkorset, bl.a. Nelson Mandela.

Dato for oplevelse: november 2020
2  Tak, Gunnar G
Anmeldt d. 2. september 2020 fra mobile enheder

Mange siger "Hvis man har set et slot har man set dem alle."
Det passer ikke med det her slot. Det har sin helt egen charme. Haven er godt sted for picnic

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, MieJ56
Anmeldt d. 19. juli 2020

Fint slot, flot have. Gode udstillinger. Museumsdelen bør man afsætte flere dage til.

Jeg så udstillingen i anledningen af Dr. Margretes 80 års fødselsdag. Vældig fin.

Udstillingen om genforeningen af Sønderjylland skuffede lidt - og måske lidt tekst på tysk havde været passende - min besøgsven var tysker.

Jeg tror, det vil være svært at se slottets mange udstillinger, hvis man bruger kørestol.

Dato for oplevelse: juni 2020
Tak, cekhjob