Vi besøgte stedet for ca 4 år siden, og vi huskede stedet og maden som god. Vi bestilte bord telefonisk for at gøre opmærksom på, at vores søn sidder i en manuel kørestol. Vi fik anvist et fint bord med god plads.
Fra vi havde sat os ned til maden blev serveret gik 45 minutter, hvilket er i overkanten.
Maden var ujævn kvalitet. Bøffen (fransk ribeye) var ifølge vores søn god, hvilket var det vigtigste. Herregårdsbøffen var tør og uden ret meget smag, hvilket er uacceptabelt til 200 kr. (Bilka serverer nogenlunde samme måltid til 59 kr.)
Det store salatbord var frisk nok, men der blev lovet en opfyldning, som aldrig kom. Derfor var udbuddet begrænset og f.eks. udsolgt for oliven.
Da min søn skulle på toilettet, fungerede trappeliften ikke. Tjeneren tilkaldte kokken, som forklarede, at han også tidligere havde konstateret, at den nogle gange ikke virkede.
Det er selvfølgelig helt UACCEPTABELT, at restauranten kendte til besøg af en handicappet, og alligevel ikke tjekkede, om tingene virkede.
Jeg er ret sikker på, at vi aldrig kommer igen.