Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Udmærket sted til en pause”

Jensens Bøfhus Hillerød
Få mad leveret
nr. 45 af 104 Restauranter i Hillerød
Køkkener: Steakhouse
Flere restaurantoplysninger
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Reservationer
Beskrivelse: I snart 30 år har vores restauranter dannet rammerne om store og små begivenhederne. Hvert år besøger flere end 4 millioner vores restauranter i Danmark, Sverige og Norge. Hos Jensens Bøfhus er vi tossede med traditioner – på den gode måde. For mange familier og venner er Jensens Bøfhus i sig selv blevet en tradition. Det er vi stolte af, og det værner vi om. Vi glæder os til at se dig på en af vores restauranter.
Anmeldt 14. august 2024

Havde brug for pause under rundgangen af Frederiksborg Slot. Her ville de gerne servere kaffe og kage. Ganske udmærket kaffe i store kopper. Kagen var også ok.

Dato for besøg: august 2024
    • Service
Tak, GAage
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jensens Bøfhus, Direktør hos Jensens Bøfhus Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 15. august 2024

Hej

Tak for din anmeldelse. Vi er glade for, I havde en god oplevelse, og vi håber på at se jer igen, så vi kan give jer en endnu bedre oplevelse næste gang.

De bedste hilsner
Stella, Jensens Bøfhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldelser (148)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

1-5 af 148 anmeldelser

Anmeldt 15. marts 2024

Vi besøgte stedet for ca 4 år siden, og vi huskede stedet og maden som god. Vi bestilte bord telefonisk for at gøre opmærksom på, at vores søn sidder i en manuel kørestol. Vi fik anvist et fint bord med god plads.
Fra vi havde sat os ned til maden blev serveret gik 45 minutter, hvilket er i overkanten.
Maden var ujævn kvalitet. Bøffen (fransk ribeye) var ifølge vores søn god, hvilket var det vigtigste. Herregårdsbøffen var tør og uden ret meget smag, hvilket er uacceptabelt til 200 kr. (Bilka serverer nogenlunde samme måltid til 59 kr.)
Det store salatbord var frisk nok, men der blev lovet en opfyldning, som aldrig kom. Derfor var udbuddet begrænset og f.eks. udsolgt for oliven.
Da min søn skulle på toilettet, fungerede trappeliften ikke. Tjeneren tilkaldte kokken, som forklarede, at han også tidligere havde konstateret, at den nogle gange ikke virkede.
Det er selvfølgelig helt UACCEPTABELT, at restauranten kendte til besøg af en handicappet, og alligevel ikke tjekkede, om tingene virkede.
Jeg er ret sikker på, at vi aldrig kommer igen.

Dato for besøg: februar 2024
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, George6ft2
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jensens Bøfhus, Direktør hos Jensens Bøfhus Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2024

Hej

Tak for at dele jeres oplevelse med os, og vi er glade for, I havde lyst til at besøge os. Det er selvfølgelig ikke vores intention, og det er netop uacceptabelt, at din søn ikke kunne komme på toilettet. Vi stræber efter at gøre vores restauranter tilgængelige for alle, så vi er meget kede af, I ikke har haft den oplevelse. Samtidig er det naturligvis ikke meningen, at Herregårdsbøffen var tør, det er ikke den kvalitet, vi sætter for os selv. Vi følger op på din kommentar og håber alligevel på at se jer igen.

De bedste hilsner
Stella, Jensens Bøfhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 22. november 2023

Hold op en gang skod mad. Bestilte til 4 ud af huset. Da vi var komme halvvejs hjem ringer de og siger at de havde glemt noget af vores mad. Så vi må tilbage og hente. Efter at have spist nu. Ligger alle 4 med Roskilde syge. Kommer aldrig til at sætte mine ben der igen. Selv de små poser med dressing til pomfritterne. Er for gamle.
Og har opgivet at ringe til dem. Da de ikke tager telefonen.

Dato for besøg: november 2023
    • Værdi
    • Stemning
    • Service
    • Mad
Tak, larshA2633FK
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jensens Bøfhus, Direktør hos Jensens Bøfhus Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. november 2023

Hej Lars,
tak for din anmeldelse ✨ Vi er rigtig kede af at læse om jeres oplevelse ved at bestille med hos os, og det beklager vi meget 😔 Madforgiftning er noget, vi tager meget alvorligt, og det var selvfølgelig det helt rigtige at prøve at kontakte restauranten, så sagen kunne undersøges nærmere, og vi beklager meget, at de ikke var til at komme i kontakt med 😔 Hvis det aldrig lykkedes at komme igennem til dem, så vil jeg opfordre dig til at prøve igen, og ellers må du meget gerne sende os en mail på info@jensens.com - så får vi sagen undersøgt nærmere 🙏🏼

De bedste hilsner fra Katrine//Jensens Bøfhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 20. juni 2023 fra mobile enheder

Øv, et besøg på Jensen Bøfhus for at fejre vores glade student, der lige havde fået hue på - blev til en langtrukken oplevelse…

Lang ventetid ved ankomst hvor det bestilte bord ikke var klart. Igen lang ventetid på at tjeneren dukker op for at tage imod vores bestilling… det samme gælder ventetiden på drikkevarer og den bestilte mad. Maden var okay tilberedt, selvom fritterne på min tallerken lignede at nogen havde talt at der skulle ligge maks 15 stk,.. et sørgeligt syn..

Vores student bestilte “all you Can Eat ribs”… Da han så vil bede om en portion mere, var det umuligt at fange tjeneren for at bestille. Vi endte med at bestille hos en af de andre tjenere, der så stresset ud.. ligesom de øvrige ansatte. Det var tydeligt at de var underbemandet og tjenerne undgik “øjenkontakt” og kom susende forbi når det var.

De bestilte ribs kom 20 min senere, da resten af selskabet var klar ril at gå. Disse var ikke ligeså gode som de første, men blev skyllet ned med den meget flade cola min søn også havde været så uheldig at få.

En lille kompensation på regningen, af en ellers professionel værtinde - som også havde travlt med flere andre utilfredse kunder.

Alt i alt et mislykket besøg på en ellers festlig dag 🇩🇰

Dato for besøg: juni 2023
Tak, Navigator28460188858
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jensens Bøfhus, Direktør hos Jensens Bøfhus Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. juni 2023

Hej,
tak for din anmeldelse✨ Vi er meget kede af jeres oplevelse ved at besøge os, og det beklager vi meget 😔
Du skal have et tak for din feedback, som vil blive givet videre 🙏🏼

De bedste hilsner fra Katrine//Jensens Bøfhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt 15. juni 2023

Øv - det var ikke en god oplevelse....
Efter at have besøgt Jensens Bøfhus for en del år siden da vores børn var små, og egentlig havde nogle gode oplevelser, besøgte vi d. 14.06 Jensens Bøfhus i Hillerød.
Da vi havde købt en deal var vore forventninger ikke urealistisk høje, da man jo som bekendt får hvad man betaler for.
Både min kone og jeg fik nogle bøffer, som egentlig var ok, bortset fra at de ikke var i nærheden af at være medium rare som vi havde ønsket. Så tilbage med dem. Derefter fik vi en ny portion med dobbelt op af kartofler og sauce. Desværre viste det sig også her at bagekartoflerne var ufattelig ringe. Jeg ved ikke hvordan man er i stand til at mishandle dem i sådan en grad? Fritterne var som forventet, hvis man ellers bryder sig om fritter, der er krydret.
Hvad Salatbaren angår, var der et meget begrænset udvalg, og en del af grøntsagerne så ærlig talt noget "trætte" ud.
De unge mennesker der serverede gjorde hvad de kunne, men det virkede som om at de godt kunne have brugt et par ekstra hænder.
Vi mødte virkelig op med åbent sind, med håb om at det fremadrettet var et sted vi ville genbesøge, men med den oplevelse kommer der til at gå en rum tid før det sker.

Dato for besøg: juni 2023
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, jimmyp805
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Jensens Bøfhus, Direktør hos Jensens Bøfhus Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. juni 2023

Hej Jimmy,
tak for din anmeldelse✨ Vi beklager meget, at det har været en kedelig oplevelse at besøge os - sådan ønsker vi det selvfølgelig ikke 😔Din feedback er noteret, og hvis du skulle ønske yderligere dialog, er du meget velkommen til at sende os en mail på info@jensens.com 😌

De bedste hilsner fra Katrine//Jensens Bøfhus

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC

Rejsende, der kiggede på Jensens Bøfhus Hillerød, kiggede også på

 

Har du været i Jensens Bøfhus Hillerød? Fortæl om dine oplevelser!

Skriv en anmeldelse Tilføj billeder

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.