“Frokost”

Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 15. juli 2021 fra mobile enheder

Flink, hurtig og opmærksom betjening. Vi fik tunsandwich og hjemmelavet burger. Begge dele med grovfrites til. Begge dele var bare dejligt. Maden kom hurtigt, så alt i alt en god oplevelse

Dato for besøg: juli 2021
1  Tak, mogensl506

Anmeldt 18. juni 2021 fra mobile enheder

Uhøflig mandlig ekspedient, der tog imod bestilling, intet smil. Bestilte en cheeseburger m pomfritter. Og en oksemørbrad medium rare. Da bestillingen kom manglede pomfritterne og oksemørbrad var næsten gennemstegt. Vi sendte oksemørbrad retur, men da vi fik den(samme) igen havde de gennemstegt den!!!! Vi sendte den atter retur, og så gang gik der 25 min før vi fik det rigtige!!! Og da var de tilhørende kartofler jo blevet kolde! Det var under al kritik!
Dog en supersød tjener!!!!

Dato for besøg: maj 2021
1  Tak, lailahsundahl
Anmeldt 21. april 2021

Har været hos jer her i formiddag. Ubehagelige oplevelse at opdage at bordene ikke blev vasket/sprittet af, efter afrydning. Det er ikke i orden.

Dato for besøg: april 2021
2  Tak, Conni H
Anmeldt 14. november 2020 fra mobile enheder

Valentin er en samlebånds café. Der er tre af dem i Hillerød plus et par konkurrenter, som ikke adskiller sig. Kvaliteten er en anelse over McD. Priserne betydeligt over. Betjeningen er 2G gymnasie-piger! 100% uprofessionelle. Et godt sted. At holde sig væk fra!

Dato for besøg: november 2020
2  Tak, Mogens48
Anmeldt 16. oktober 2020

Jeg er kommet meget på Café Valentin, siden de åbnede for 7-8 år siden, men nu er det slut. Det er simpelthen blevet for dyrt. Især priserne på drikkevarer er steget meget. Førhen kostede en mellem sodavand (0,4 liter) 39 kr. hvilket også var i overkanten, men nu hvor de har skiftet menukortet, har alle priserne fået et nøk op. Man kan nu ikke længere få en mellem sodavand - der er kun lille og stor. Den store er nu 0,4 liter (den der hed mellem før) og koster nu 49 kr.!
Et glas isvand med vand fra vandhanen koster 19 kr. Det er sådan set ok, at restauranter/caféer tager penge for vand, men 19 kr. er bare for meget. Samtidig er alle retter steget med 20-30 kr.
Der findes andre spisesteder i Hillerød, hvor man får mere for pengene, så for mit vedkommende er det slut med at besøge Cafe Valentin.

Dato for besøg: oktober 2020
2  Tak, Rikke21

Rejsende, der kiggede på Cafe Valentin, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Cafe Valentin? Fortæl om dine oplevelser!