“Ikke flere chancer herfra”
Anmeldelse af Cafe Valentin

Cafe Valentin
Køkkener: Skandinavisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 29. januar 2020 fra mobile enheder

En gang ca. hvert andet år giver jeg Valentin en ny chance, fordi hey, det ku’ jo være, det var blevet bedre. Hver gang bekræftes jeg i, at det skulle jeg bare have ladet være med. Generelt er maden okay, lydniveauet vildt højt, og indretningen er ikke helt optimal. Sidste gang endte jeg med at gå inden vi overhovedet fik drikkevarer, fordi betjeningen var virkelig langsomt, de løj om udvalget i buffeten og så glemte de lige, at sexisme hører til i det forrige århundrede. Lad være med at love mig vegetar-egnede røræg, hvis der er bacon i, og lad være med at fortælle min kæreste, at jeg ikke må bestemme over min egen mad. Jeg betaler ligesom for den.

Dato for besøg: november 2019
Tak, kaffescott

Anmeldt 31. oktober 2019

Klassisk cafemad der trænger til lidt ekstra krydderier og en god portion kærlighed. Servicen var god, maden middelmådig, hurtig servering og store lokaler med mulighed for udendørsservering.

Dato for besøg: september 2019
Tak, 815camillaa
Anmeldt 6. oktober 2019 fra mobile enheder

Vi har nogle gange taget på Vivaldi og spist deres brunch. Specielt i weekenden er den god. Stor buffet hvor der er alt det rigtige til en god brunch, til en rimelig pris. Dog er drikkevarerne i den lidt dyrere ende.
Der er ingen betjening ved bordene, så jeg kan ikke give mere end 3. Men det betyder ikke de har en dårlig brunch

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Kio1966
Anmeldt 23. september 2019

Har besøgt stedet en del gange gennem årene, da det simpelthen ligger så centralt i Hillerød. Har aldrig egentlig været begejstret for stedet, da personalet er meget sløvt og det går ud over hele oplevelsen. Glemmer aldrig da min familie bestemte sig for at spise en fødselsdagsmiddag på Cafe Valentin tilbage i februar måned. Betjeningen var så sølle at jeg følte at jeg var på McDonalds, hvor man selv skal sørge for sigselv. Den eksisterede simpelthen ikke. Ingen af medarbejderne nærmede sig vores bord, for at tage imod vores bestilling og da jeg gik op til en af medarbejderne der var stod og gloede ud i luften, henviste han mig til kassen og sagde at det er der jeg skal bestille maden. Vi fik bestilt vores mad og blev bedt om at betale med det samme. Efterfølgende blev vi bedt om at blive og vente på at de havde hældt op vores drinks, så vi selv kunne bære dem tilbage. Vi var en gruppe på minimum 7 personer, at bære 7 store glas på en tynd plastik bakke var så fjollet at jeg ikke kunne lade være med at brøle ud i grin. To af medarbejdere der stod bag disken stod bare og gloede på mig, mens jeg forsøgte at samle den tunge bakke fra disken. Den tredje medarbejder der stadig stod og kukkelurede, tilbød heller ingen hjælp. Jeg bad ham i stedet om at være behjælpelig og så fik han rokket sig ud af sin faste stilling og hjalp mig med at bære glassene tiæ bordet. Maden var intet at råbe hurra for, det var ret gennemsnitligt, men hold k*ft den betjening får maden til at smage dårligt. Igen, det var som at være på McDonald.. meget skuffende. Enten burde de sænke priserne til fastfoodkæde niveau eller udskifte alt personalet.

Dato for besøg: september 2019
Tak, HonestyIsServed
Anmeldt 24. august 2019

fredag d. 23 /8 ; var vi 2 personer der havde bestilt bord til spisning .
Vi fik fint anvist et bord ; bestilt og fik ok hurtig vores mad serveret , dog uden smil eller levering af det salt og peber vi bad om ; heldigvis var nabo bordet hjælpsom : Efter at have ventet en pæn tid ; spurgte vi om vores drikkevare var på vej (1 flaske rødvin ) flygtigt fik vi at vide at den var på vej . Da der åbenbart ikke var tilfældet , og vi efterhånden var godt inde i vores mad ; gik jeg til baren og tillod mig at spørger ; hvilken kun blev mødt meget surt med en bemærkning om at han kunne jo ikke andet end at arbejde - den bemærkning blev givet med stor irritation : Da vinen endelig landet på vores bord ; var det med et klask på bordet ; så kunne vi selv åbne og skænke . Jeg bemærkede at det samme gjorde sig gældende ved andre borde - et bord ved siden af os gjorde det eneste fornuftige at forlade cafeen : Det skal bemærkes at der var travlt pga koncert i byen , men det j
alene kan ikke forklare så uhøflig og uprofessionel behandling . Alt i alt en dårlig oplevelse som absolut ikke kan anbefales .
Hilsen Susanne
T

Dato for besøg: august 2019
Tak, Pengetank

Rejsende, der kiggede på Cafe Valentin, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Cafe Valentin? Fortæl om dine oplevelser!