“Genialt brunch koncept - sammesæt frit med 3, 5 eller 7 dele”

København Café og Bistro
Få mad leveret
Køkkener: Europæisk, Dansk
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Vi var afsted med et vennepar til brunch, og blev meget begejstret for konceptet; Man kan frit vælge og sammensætte sin brunch med enten 3,5 eller 7 ting. Vi syntes alle at konceptet er genialt og yderst velsmagende- kan klart anbefales. Glæder os til næste besøg :-)

Tak, 458larsb

Anmeldt 19. juli 2021 fra mobile enheder

Lækker mad og god betjening. Vi fik forret og hovedret til 200kr hvilket er virkeligt billigt for den lækre mad. Kan kun anbefales

Dato for besøg: juni 2021
Tak, RandiThyregaard
Anmeldt 30. juni 2021 fra mobile enheder

Skøn beliggenhed og ok mad men betjening simpelthen for langsom og uopmærksom. 20 min før drikkevarer ankommer og der er ikke fyldt. Ok hvis de ikke vil sælge 2x drikkevarer men betjening for langsom med hvad vil i drikke og retur efter mad ordre. Vi kommer igen fordi det ligger godt og mad over ok.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, Kristian L
Anmeldt 24. juni 2021 fra mobile enheder

Dejlig 3 retters menu til 250 kr. og velsmagende med varme på i den udendørs terrasse. Super hyggeligt, vi kommer igen. I mangler at skrive alkoholfrie øl på menu kortet.

Dato for besøg: maj 2021
Tak, 713lisbethe
Anmeldt 5. juni 2021

Desværre alt for lang ventetid på mad og drikkevarer. 35 minutter før vi fik drikkevarer en time før vi fik mad.
Der var ingen, der havde øje for, at beklage eller fortælle, hvorfor vi skulle vente.

En person stod ved baren og skulle lave drikkevarer til alle. Hun arbejdede hårdt og skulle også passe telefon. Desværre så det ikke ud til, at hun var oplært i god hygiejne. Der blev rørt ved telefon, isklumper blev taget med en ske/skovl men blev skubbet i drikkevarerne med hendes bare hænder. Samtidig så vi hende slikke på sine hænder.

Bestikket blev bare lagt på bordet, og var ikke pakket ind i en serviet el.lign.

Personalet knoklede, men der manglede bedre organisering og fokus på god service.

Hyggelige omgivelser, men tror desværre vi vælger et andet sted næste gang.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, FamilienJensen10

Rejsende, der kiggede på København Café og Bistro, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i København Café og Bistro? Fortæl om dine oplevelser!