Det Nationalhistoriske Museum - Frederiksborg Slot

fra 167,11 $
fra 463,81 $
fra 1.046,45 $
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Frederiksborg slot er en af Danmarks største seværdigheder. Husk at tage en sejltur på slotssøen og se barokhaven

Dato for oplevelse: august 2020
Tak, kennethobeling
Anmeldt d. 2. august 2020

Vi var her i sommeren 2020, to voksne og to drenge (6 og 9 år). Vi havde egentlig tænkt at se selve slottet, men da vi var lidt sent ude, måtte vi "nøjes" med haven. Den var til gengæld utrolig flot og vi endte med at gå rundt her i flere timer. Virkelig et besøg værd.

Tak, Jesper B
Anmeldt d. 14. juli 2020 fra mobile enheder

Vi besøgte Frederiksborg Slot og fik en god oplevelse - ikke mindst pga den gratis, guidede rundtur. Den unge omviser gjorde det rigtig fint - hun havde virkelig læst på lektien. Turen var på den anden side ikke længere, end at teenagerne fulgte med hele vejen. Mangler lige lidt virtuel interaktion for at få de unge helt ombord.

Tak, JohnIChr
Anmeldt d. 10. juli 2020 fra mobile enheder

Spændende rejse gennem århundrede. Fordelt på 3 etager incl slotskirken. Der er så mange ting at se på så man næsten ikke kan nøjes med at besøge det en gang.
Særudstilling med dronning Margrethe er spændende.
Kan bestemt anbefales

Tak, denjyt
Anmeldt d. 7. juli 2020

Fuldstændig fantastisk bygning af Christian 5., som i dag er nationalhistorisk museum. Det har super smukke farver, spir og rundt omkring er der en super flot slotspark, som helt sikkert også er et besøg værd.

Kommer helt sikkert tilbage en dag

Tak, frederikkeguld