“En fantastisk Aften”
Anmeldelse af Il Gallo Nero

Il Gallo Nero
Book med
Il Gallo Nero er ikke tilgængelig på det anmodede tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Køkkener: Italiensk
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 17. januar 2017 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk aften hvor der virkeligt blev kælet for smagsløgene (igen igen)... Fantastisk mad og vin der blev disket op med i en mega hyggelig atmosfære

2  Tak, Søren J
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 12. januar 2017 fra mobile enheder

Min kære husbond havde fødselsdag & vi skulle forhåbentlig have en god middag i byen
Vores forventninger blev absolut indfriet med et stort +
Vi havde en skøn oplevelse, der var fine dufte & skøn smag ❤
Det bliver ikke sidste gang vi nyder en madoplevelse hos Il Gallo Nero ❤❤

2  Tak, Annegrete J
Anmeldt 16. december 2016

Hvis Københavnske restauranter har udfordringer med service, så kom til Il Gallo Nero og mærk rigtig service! Det hjælper selvfølgelig på oplevelsen kommer fra Hillerøds øverste hylde, med råvarer hentet direkte i Italien.

Tak, KNandy
Anmeldt 13. december 2016 fra mobile enheder

Der er ingen bedre følelse end når en oplevelse er gennemgribende smuk, indlevende og perfekt. Den er personlig og passioneret så den sidder dybt I sjælen I lang tid efter, og lysten til gentagelse trænger sig på igen og igen.
Sådan en oplevelse får man på
Il Gallo Nero I Hillerød
Intet mindre end STORSLÅET

Tak, Lars L
Anmeldt 4. december 2016 fra mobile enheder

FANTASTISK MAD, FANTASTISK VIN, FANTASTISK SERVICE, FANTASTISK RESTAURANT, Igen besøgte vi Il Gallo Nero i Hillerød og igen blev vi forkælede, fornøjede og forelskede i denne exceptionel fantastiske italienske restaurant .
Alt er gennemført og estetisk ærligt hele vejen igennem . Et absolut must for mennesker som forstår udsøgte råvarer og som ikke stiller sig tilfreds med cafe færdig paneret fiskefilet og færdiglavede fabrikssaucer. På Il Gallo Nero sætter man en stor ære i at være fagligt på toppen hele vejen igennem og Il Gallo Nero leverer varen og indfri forventningerne hver gang .

Tak, Peter C

Rejsende, der kiggede på Il Gallo Nero, kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Il Gallo Nero? Fortæl om dine oplevelser!