Morgenmad inkluderet
jutjak
Dejligt ophold
Anmeldelse af Hotel Hillerød
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 13. sep. 2022
Dejligt ophold. Intet at udsætte. Kan bestemt anbefales. Imødekommende personale. Dejligt morgenbord. Restautent Krydderriet var især en god oplevelse. Rigtig dejlig mad. Dejlige omgivelser. Den lille terresse var god.
Dato for ophold: september 2022Rejsetype: Rejste med familie
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Anmeldelsen er indsamlet i samarbejde med Best Western
Problemer med denne anmeldelse?
    0.5 km fra Hotel Hillerød
          0.0 km fra Hotel Hillerød
          Gratis parkering
          Vis flere hoteller i Hillerød
          Anmeldt d. 18. april 2022

Fin betjening og rigtig dejlig morgen mad, men værelset var nedslidt og virkede derfor beskidt, billeder på hjemmeside er misvisende, vi havde inviterer datter og barnebarn, med så skuffede at vi stod tidligt op og kørte hjem

Tak, khklausen
          Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. april 2022

Kære KHKlausen
          Tusind tak for du har taget dig tid til at skrive en anmeldelse.
          Jeg vil rigtig gerne følge op på det med værelset, hvis du har tid, lyst og lejlighed til det, må du meget gerne skrive direkte til min mail og hvilket værelset I har boet på. Du kan skrive på henriette@hotelhillerod.dk.
          Ønsker dig en rigtig god dag og ser frem til at høre fra dig.

Anmeldt d. 18. april 2022

Enkelt overnatning, nem ankomst, dejlige omgivelser, centralt.
          God morgenmad og hurtig rengøring
          Nemt at finde og masser af plads omkring en og til parkering.
          Lidt sprogproblemer ved bestilling over telefon, men ikke noget der gav problemer

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
          Tak, 698tina

Kære 698tina
          Tusind tak for at du har taget dig tid til at anmelde os og tak for den super fine anmeldelse. Håber at have fornøjelsen at byde dig velkommen igen og ønsker dig en skøn dag.

Anmeldt d. 11. april 2022

Uheldigt med en seng hvor et ben falder af i løbetbaf natten og en hårtørrer der ikke virker
          Men julien var meget imødekommende og morgenmaden var super.
          Vi blev imødekommet med vores kritik - så det var ingen dårlig oplevelse

Tak, famschou88

Kære famschou88
          Tusind tak for din anmeldelse og dine fine ord til Julian, som er givet videre til ham.
          Øv med sengen og jeg ved det allerede er blevet ordnet.
          Ønsker dig en rigtig god dag og håber at have fornøjelsen at byde dig velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 10. januar 2022

En pæn, moderne og velholdt bygning beliggende ret centralt i Hillerød. Gode parkeringsforhold. Et meget venligt og imødekommende personale. Hurtig ekspedition. Pæne, rene og lækre værelser.
          God og rigelig forplejning. Dejligt ophold, som absolut kan anbefales, hvis man er i området.

Dato for ophold: januar 2022
          Tak, jojY6623WX
          Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. januar 2022

Kære JojY6623WX
          Tusind tusind tak for den så flotte review for dit nylige ophold hos os. Hvor er det dejligt at læse og din review er straks givet videre til alle afdelinger.
          Håber at have fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.
          Ønsker dig en skøn dag.
          Henriette Green

Anmeldt d. 12. december 2021

Receptionisterne var meget venlige, opmærksomme og hjælpsomme! Værelset var stort, roligt og behageligt indrettet. Praktisk med strygejern og strygebræt på værelset. Hotellet var velholdt og pænt indrettet. Det kan bestemt anbefales!

Dato for ophold: december 2021
          • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
          Tak, bel3105
          Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2021

Kære bel3105
          Tusind tusind tak for den så smukke review. Wow... det er en fornøjelse at læse. Din review er hængt op så al personale kan se den.
          Håber at have fornøjelsen at byde dig velkommen en anden gang.
          Glædelig jul og godt nytår.
          Receptionen