187 US$
Hotels.com186 US$
Travelocity186 US$
eDreams187 US$
Anmeldt d. 10. januar 2022

En pæn, moderne og velholdt bygning beliggende ret centralt i Hillerød. Gode parkeringsforhold. Et meget venligt og imødekommende personale. Hurtig ekspedition. Pæne, rene og lækre værelser.
God og rigelig forplejning. Dejligt ophold, som absolut kan anbefales, hvis man er i området.

Dato for ophold: januar 2022
Tak, jojY6623WX
Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 12. januar 2022

Kære JojY6623WX
Tusind tusind tak for den så flotte review for dit nylige ophold hos os. Hvor er det dejligt at læse og din review er straks givet videre til alle afdelinger.
Håber at have fornøjelsen af at byde dig velkommen igen.
Ønsker dig en skøn dag.
Henriette Green
Receptionschef

Anmeldt d. 12. december 2021

Receptionisterne var meget venlige, opmærksomme og hjælpsomme! Værelset var stort, roligt og behageligt indrettet. Praktisk med strygejern og strygebræt på værelset. Hotellet var velholdt og pænt indrettet. Det kan bestemt anbefales!

Dato for ophold: december 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, bel3105
Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. december 2021

Kære bel3105
Tusind tusind tak for den så smukke review. Wow... det er en fornøjelse at læse. Din review er hængt op så al personale kan se den.
Håber at have fornøjelsen at byde dig velkommen en anden gang.
Glædelig jul og godt nytår.
Henriette
Receptionen

Anmeldt d. 8. oktober 2021

Virkelig god service, personalet gør det så godt, at andet kunne være så dårligt uden at man ville bemærke det. Virklig servicemindet. Men rigtig godt hotel, kan varmt anbefales. Gode værelser. Rengøring i top, god morgenmad.

Dato for ophold: oktober 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, monica_fejerskov
Hotel Hillerød Restaurant krydderiet, Guest Services / Front Office hos Hotel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. oktober 2021

Kære Monica
Tusind tak for den super flotte anmeldelse. Hvor er det skøn læsning og dine flotte ord er givet videre til hele personalet.
Ønsker dig en rigtig dejlig uge og ser frem til at kunne byde dig velkommen tilbage til Hotel Hillerød.
Henriette
Receptionschef

Anmeldt d. 21. september 2021 fra mobile enheder

Rent og pænt men også lidt ældre udgave. Seng er glimrende og værelserne er store med udgang til lille terrasse. Receptionen er meget søde og hjælpsomme hvis der er noget. Morgenmaden var ok - fint anrettet men udvalget knap så stort. Beliggenheden er i gå afstand til Hillerød by og er nem at komme til.

Dato for ophold: september 2021
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, krydd
Anmeldt d. 19. september 2021

Kedelig oplevelse, værelset ikke klar ved ankomst kl. 17, måtte stå i beskidt værelse og skifte tøj til bryllup, og beløbet blev trukket på kreditkort ved ankomst på trods af, at beskeden var, at beløbet kun blev reserveret.

Dato for ophold: september 2021
Tak, LarsBogetoftC