Escapee - Escape Room Hillerod
Åben i dag: 10.00 - 18.00
Super godt sted

Super lækkert rum og spændende samt udfordrende. Tak til Astrid og Asger.🙂 For at være GM Vi... læs mere

Anmeldt d. 20. august 2022
Anderswinslow
fra mobile enheder
Mega god oplevelse!

Første gang i escape room, men bestemt ikke sidste. Gamemaster Sofie var super dygtig og gjorde... læs mere

Anmeldt d. 3. august 2022
Luna S
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Hillerød
fra 26,52 US$
København Card
888 anmeldelser
fra 63,09 US$
Anmeldt d. 29. juli 2022

Super fed oplevelse, klart noget jeg vil vende tilbage til. Jeg kan kun anbefale dem. Man levede sig ind i det med det samme. Game master Astrid gjorder det også skide godt, satte os godt ind i det, gave et godt tip noget der var brug for det, og så gave hun også et godt grin med på vejen.

Tak, 642mikkele
Anmeldt d. 26. juli 2022

Rigtig sjovt at lege troldmand/kvinde i en time. Vi havde den bedste værtinde, Katrine i Hillerød. Hun var god til at fortælle og gjorde det nemt for os, at indleve sig i rollerne. Vi kommer igen
Hilsen the Greenies

Tak, jacobgii
Anmeldt d. 25. juli 2022 fra mobile enheder

Super god oplevelse, med tilpas mængde spænding, adrenalin, og mulighed for samarbejde på tværs af alder.
Og dejligt med kompetent hjælp fra “stemmen i højtaleren”.

Tak, 144malenee
Anmeldt d. 21. juli 2022 fra mobile enheder

Vi gennemførte Area 51. Super godt rum, udfordrende og med mulighed for at tjene bonusminutter. Vi har tidligere gennemført Børnehjemmet Ambrosius, hvilket også var super godt. Tak til vores gamemaster Maya.

Tak, mortenb989
Anmeldt d. 19. juli 2022 fra mobile enheder

5* Fantastisk underholdende, god test af samarbejde i familien, hyggeligt og noget for alle at bidrage med. Gammastråling Astrid gjorde et godt stykke arbejde med både introduktion og afslutning

Tak, Martin F