Escapee - Escape Room Hillerod
Åben i dag: 11.00 - 22.00
Super escaperoom!!

Vi var i Draculas rum, 2 personer. Mega fedt rum med mange scary effekter! Røg, lyd og kun lys fra... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
495jeppek
fra mobile enheder
Super escape room oplevelse

Vi prøvede Dracula i escape room. Spændende oplevelse, med en dejlig engagerede og dedikeret play... læs mere

Anmeldt for 1 uge siden
bentbraumh
Lillerød, Danmark

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Hillerød
København Card
302 anmeldelser
fra 146,52 $
fra 29,32 $
Anmeldt d. 13. september 2020 fra mobile enheder

Utroligt sjovt og gennemført escape room. Rummet selv er meget autentisk og værten er meget indlevende.

Dato for oplevelse: september 2020
Tak, LukasKeb
Anmeldt d. 13. august 2020

Det er bare et gennemgørt escape room! Opgaverne er super spændende. Svære, men ikke umulige. Alle rekvisitter er lavet super godt og alt fungerer.

Tak, MichaelO2900
Anmeldt d. 6. august 2020 fra mobile enheder

Vi var 4 personer der prøvede Dracula-rummet og har kun gode ting at sige. Det var velforberedt og godt organiseret. Game-masteren var sød og hjælpsom, men uden at ødelægge spiloplevelsen. Anbefales varmt!

Tak, claradP955IP
Anmeldt d. 4. august 2020

Area 51 var en rigtig god oplevelse. Fantastik godt sammensat. Kan klart anbefale stedet. Super søde mennesker.

Dato for oplevelse: juli 2020
Tak, 460petern
Anmeldt d. 3. august 2020 fra mobile enheder

Søde og venlige mennesker og et godt og sjovt Escape room. Familie på 4 med børn på 10 og 13 havde en rigtig god oplevelse.

Tak, brianhI5442RJ