Escapee - Escape Room Hillerod
Åben i dag: 11.00 - 22.00
Draculas Kammer kan varmt anbefales!

Mega sjovt og velfungerende Escape room. Vi var to venner der klarede Draculas kammer med 12... læs mere

Anmeldt for 6 dage siden
808mikkelr
fra mobile enheder
Super escaperoom!!

Vi var i Draculas rum, 2 personer. Mega fedt rum med mange scary effekter! Røg, lyd og kun lys fra... læs mere

Anmeldt d. 21. oktober 2020
495jeppek
fra mobile enheder

Google
De mest populære ture og aktiviteter i og omkring Hillerød
København Card
516 anmeldelser
fra 16,18 $
fra 29,45 $
Anmeldt d. 28. juli 2020

Vi var forbi Escapee i hillerød for anden gang. Vi har før spillet deres Dragula vampyr spil og denne gang var det så “Area 51” det var en fed oplevelse vi er 2 voksne og to børn på 11 og 13, det var vores 4 escape room som familie og det gik rigtigt godt. Rummet er fyldt med innovative og sjove puzzles, der er røg og lys og lyd effekter, en hel del elektronik dimser man skal åbne eller manipulere med for at komme vidrere. Det gør det ikke dårligere at rummene er hjemme designet! Det er bare skide godt lavet, man kan mærke at folkene bag Escapee går op i det med liv og sjæl! Jeg vil gerne på det kraftigste anbefale dette escape room! Det er klart det bedste herhjemme.

Tak, 521lassee
Anmeldt d. 22. juli 2020

Super oplevelse, hvor vi måtte arbejde sammen for at løse nogle meget spændende gåder i mørket af en stemningsfuld Draculas kammer. Rigtige gode effekter og vejledning fra personale. Kan varmt anbefales.

Tak, Sophie_and_Henrik
Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Spændende og udfordrende! Vi havde den bedste oplevelse hvor vi som familie måtte arbejde sammen
Spillet var godt skruet sammen med spændende gåder der kulminerede i en vild afslutning

Tak, Heen2021
Anmeldt d. 11. juli 2020 fra mobile enheder

Mega fed stemning og sværhedsgrad i Draculas kammer. Skønt personale som var rigtigt gode til at hjælpe på de rigtige tidspunkter, mega god oplevelse!

Tak, Soerenkj
Anmeldt d. 7. juli 2020 fra mobile enheder

Rigtig god oplevelse for familien og en god træning i samarbejde.
Vi var rigtig godt underholdt.
Missionen var spændende.
Kan klart anbefales.