Hotels.com
Orbitz.com
eDreams
Vio.com
Priserne leveres af vores partnere for ét værelse med variable opholdsregler som oplyst af ejendommen og afspejler værelsespriserne pr. nat, inklusive alle skatter og afgifter, som vores partnere er bekendt med. Du kan få yderligere oplysninger hos vores partnere.
Anmeldt d. 23. april 2018 fra mobile enheder

I forbindelse med en sport-event overnattede vi på hostel, sammen med flere andre familier.

Vi boede på et 4-sengs værelse med såkaldt hotelstandard. Værelset var nogenlunde hyggeligt, men det mindede desværre på ingen måde om et hotel i standard. Ikke engang et håndklæde var der at finde på badeværelset. Intet mini køleskab til drikkevarer.
Døren mellem toilet og værelse kunne ikke lukkes i, og låsen fungerede ikke
Dynerne var syntetiske, meget tykke og alt for varme. Vi sov faktisk rigtig dårligt.

Receptionen er sjældent bemandet.

Morgenmaden er til gengæld meget lækker og varieret. Har man særlige behov i form af fødevareallergier, er køkkenet medet imødekommende.

Området omkring hostel er smukt og indbyder til udeliv og aktiviteter.

Dato for ophold: april 2018
1  Tak, piwe2014
Aunstrup, Direktør hos Danhostel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. maj 2018

Hej
Tak fordi du gav dig tid til at rate, det betyder meget for os. Hotelstandard betyder større værelse, egen terrasse og større bad og toilet. Jeg beklager hvis det ikke fremgår tydeligt nok på vores hjemmeside at værelset ikke indeholder minibar. Og jeg beklager naturligvis at der var problemer med at lukke og låse døren til toilettet. Vores dyner er fiberdyner og en helårsdyne. Receptionen er i weekenden bemandet fra 7.30 - 11.00 og igen fra 17 - 20.00. Desuden er det muligt at få fat på personalet 24/7.
Dejligt I kunne lide vores lækre morgenmad.

Anmeldt d. 16. april 2018 fra mobile enheder

Det har været et helt igennem super ophold på Danhostel Hillerød, hvor alt bare fungerede.
Rammerne er helt i top: service, maden og faciliteterne.
Kan varmt anbefale stedet og det er bestemt ikke sidste gang, at jeg har været der.

Dato for ophold: april 2018
Tak, Cruiser268754
Aunstrup, Direktør hos Danhostel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. april 2018

1000 tak for din fine rating. Dejligt I var tilfredse med opholdet, og I er naturligvis meget velkomne en anden gang.

Anmeldt d. 1. marts 2018

Virkelig hyggeligt sted, dejlige omgivelser og søde, søde personaler. Maden var super lækker!
Også super børnevenligt med gode muligheder for aktiviteter både ude og inde.
Husk at tage en tur ind til selve Hillerød og gå en tur ved slottet.

Dato for ophold: februar 2018
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Elsebeth A
Anmeldt d. 11. juli 2017

Meget rolig og dejlig sted,sød personale, dejlig morgenmad intet manglede.
Varm anbefale dette sted til andre. Det kræver dog en bil eller en taxa ind til byen da det ligger et par km. Derfra men en flot by. Lissy

Dato for ophold: juni 2017
Tak, Lissy N
Anmeldt d. 8. juni 2017

Hillerød vandrehjem ligger i de skønneste omgivelser. Et dejligt sted for både voksne og børn. Personalet er smilende og hjælpsomme. Hillerød er en hyggelig by med en del gode spisesteder. Derudover er Frederiksborg slot et besøg værd.

Dato for ophold: maj 2017
Tak, Jhti
Aunstrup, Direktør hos Danhostel Hillerød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. juni 2017

1000 tak for din fine anmeldelse. Det er så dejligt med tilfredse gæster.