Priceline
eDreams
Anmeldt d. 2. marts 2019 fra mobile enheder

Dejligt at blive mødt med smil og glad personale fra start. Super aftensmad med god vin.. Morgen mad bliver også lavet med dejligt brød... Stole i arbejdslokaler er ringe at sidde længe på.. Senge er gode at ligge i.

Dato for ophold: marts 2019
2  Tak, kima587
Anmeldt d. 8. september 2018 fra mobile enheder

Dejligt rene og rolige værelser. Super venligt personale. God mad og vin i restauranten. Fantastisk morgenmadsbuffet med mulighed for selv at presse juice af opskåret frugt og grønt. Mint absolut foretrukne hotel i Nordsjælland. En sand oase!

PS: dog med en ret lille TV-pakke, hvis det er vigtigt (det er det ikke for mig).

Dato for ophold: september 2018
Tak, perloll
Mch190, Konferencekoordinator hos Pharmakon Konferencecenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. november 2018

Tusind tak for dine ord ! Vi glæder os til at se dig igen.

Anmeldt d. 11. august 2018

Lige fra ankomst følte jeg mig meget velkommen, af flere i reception, rigtig søde og imødekommende mennesker. Med store smil og oplysning om div i forbindelse med mit ophold blev jeg fulgt videre til mit værelse. Dejlige lyse og rene værelser. Restauranten er i top og morgenbuffet mangler intet og varerne i er top. Personalet hele vejen rundt, skal have den største ros. Bestemt ikke sidste gang jeg bor her.

Dato for ophold: juni 2018
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
1  Tak, erikj505

Tusind tak for din fine anmeldelse, det er vi meget glade for.
På gensyn.

Anmeldt d. 23. juni 2018 fra mobile enheder

Jeg vurderer Pharmakon som fremragende på baggrund af følgende:
- meget imødekommende personale. Har sjældent oplevet ligende i mit liv selvom man inkluderer rejsemål i den øvrige del af verden. Alt personale virker glade - også dem der rydder af efter morgenmaden i restauranten.
- pæne og rene værelser. Simple og små, men det gør absolut ingenting. Ingen gamle slidte gulvtæpper, men trægulve.
- hyggelige naturomgivelser.
- skøn skøn morgenmad med kvalitetsprodukter hele vejen igennem. Virkelig godt.
Alt i alt virkelig anbefalelsesværdigt

Dato for ophold: juni 2018
1  Tak, saratX1094BT
Mch190, Konferencecoordinator hos Pharmakon Konferencecenter, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2018

Tusind tak Sara, hvor er det dejligt at høre du har nydt det her. Tak fordi du gav dig tid til at skrive dette.
På gensyn.

Malene Claudi Hauge
Bookingen

Anmeldt d. 6. oktober 2016

Godt konferencecenter med god beliggenhed i Hillerød.
Værelserne er små, men hyggelige og rene. Man har lige det man har behov for.
På Pharmakon kan man forvente at blive opvartet som man aldrig har oplevet det før. God mad, morgen, middag og aften. Gode omgivelser. Kan ikke blive bedre.

Dato for ophold: november 2015
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger