“Flæskestegssandwich i verdensklasse”
Anmeldelse af Bauhouse Grill.

Intet tilgængeligt billede
Har du et billede?
Tilføj det.
Bauhouse Grill.

Bestiller du en flæskestegssandwich - evt. med bernaisesauce som lidt ekstra guf på - så bliver du garanteret mæt.

Personalet er alle utroligt søde, stedet er pænt og altid rent og maden kan kun anbefales.

Gider du ikke lige lave mad i dag, og er træt af at valget - hvis du spørger teenagebarnet - altid falder på pizza i disse tilfælde, så gør dig selv en tjeneste og besøg denne fantastiske grill.

Dato for besøg: september 2020
Tak, boyer135
Anmeldt 1. februar 2017

Vi har besøgt grillen mange gange, og det er næsten altid en af rabat menyerne der vinder. Stedet er et lille pænt et, og alle de ansatte er utroligt venlige. Og den lille meny er rigelig stor til at stille en sult. og der er pænt rent. Anbefales!

Dato for besøg: februar 2017
1  Tak, Benny H

Rejsende, der kiggede på Bauhouse Grill., kiggede også på

Hillerød, Hillerød Kommune

Har du været i Bauhouse Grill.? Fortæl om dine oplevelser!