TripAdvisor
Søg

“Kontant fri!!”

JFK - Coffee and juice factory
Anmeldt 23. oktober 2019 fra mobile enheder

Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan betale med kontanter. Jeg har fået stjålet min pung, og stod uden kort. Og jeg har søreme heller ikke mobile pay. Det er for dårligt og vi måtte gå!

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, C9042JLchrisg

Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Hyggeligt sted, med lækre juicer og god kaffe - men man får desværre altid indtryk af, at man kommer lidt til besvær...

Dato for besøg: september 2019
Tak, ManouMondo
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Vi skulle have noget at drikke da vi spiste i streetfood marked Helsingør .. og prøvede deres limonade og smagte noget der bare ramte os alles smagsløg .. så efter en gåtur i Helsingør kom vi tilbage senere for at få en mere før vi skulle hjem.
Super lækkert og meget velsmagende.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 437perb
Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med fornuftig frokost og god kaffe. I skal blot bibeholde rigtige kaffe krus. I papkrus smager kaffen, cappuccinos mm altså halvt så godt. Bibehold kvalitets oplevelsen. Vi kommer hos jer ofte og vil så fortsætte hermed.

Dato for besøg: september 2018
Tak, gittehandlos
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Ultra moderne og ikke rigtig velegnet til det grå guld. Men folk hygger sig og stedet har en venlig atmosfære.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på JFK - Coffee and juice factory, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i JFK - Coffee and juice factory? Fortæl om dine oplevelser!