“Monster lækkert ”

JFK - Coffee and juice factory
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Vi skulle have noget at drikke da vi spiste i streetfood marked Helsingør .. og prøvede deres limonade og smagte noget der bare ramte os alles smagsløg .. så efter en gåtur i Helsingør kom vi tilbage senere for at få en mere før vi skulle hjem.
Super lækkert og meget velsmagende.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 437perb

Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med fornuftig frokost og god kaffe. I skal blot bibeholde rigtige kaffe krus. I papkrus smager kaffen, cappuccinos mm altså halvt så godt. Bibehold kvalitets oplevelsen. Vi kommer hos jer ofte og vil så fortsætte hermed.

Dato for besøg: september 2018
Tak, gittehandlos
Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Ultra moderne og ikke rigtig velegnet til det grå guld. Men folk hygger sig og stedet har en venlig atmosfære.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 15. november 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg men lunken chai te lavet på pulver. Der var virkelig køligt, måtte beholde jakken på. Almindelig kaffe var god.

Dato for besøg: november 2017
Tak, TineVH
Anmeldt 7. november 2017

De unge elsker stedet og det er indlysende hvorfor. Ligger op til hygge og socialt samvær - også et besøg værd for os lidt ældre

Dato for besøg: november 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe

Rejsende, der kiggede på JFK - Coffee and juice factory, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i JFK - Coffee and juice factory? Fortæl om dine oplevelser!