“Hyggeligt”

JFK - Coffee and juice factory
Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Hyggeligt sted med fornuftig frokost og god kaffe. I skal blot bibeholde rigtige kaffe krus. I papkrus smager kaffen, cappuccinos mm altså halvt så godt. Bibehold kvalitets oplevelsen. Vi kommer hos jer ofte og vil så fortsætte hermed.

Tak, gittehandlos

Anmeldt 28. februar 2018 fra mobile enheder

Ultra moderne og ikke rigtig velegnet til det grå guld. Men folk hygger sig og stedet har en venlig atmosfære.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 15. november 2017 fra mobile enheder

Stort udvalg men lunken chai te lavet på pulver. Der var virkelig køligt, måtte beholde jakken på. Almindelig kaffe var god.

Tak, TineVH
Anmeldt 7. november 2017

De unge elsker stedet og det er indlysende hvorfor. Ligger op til hygge og socialt samvær - også et besøg værd for os lidt ældre

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 5. juli 2017 fra mobile enheder

Alle deres salater og alle deres sandwichens er ens udover hovedingrediensen som fx kylling eller tun. Men det er helt fint, for de smager skønt. Salaten indeholder fx en hel halv avokado - mums! Jeg prøvede en blåbær-lime smoothie med hyldeblomst-base - også skøn. Dertil kom fremragende og humoristisk betjening og gode priser. Stedet kan klart anbefales!
Når det "kun" kunne blive til fire stjerner, skyldes det toilettet, som var uhumsk og snavset

Tak, 116jesperd

Rejsende, der kiggede på JFK - Coffee and juice factory, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i JFK - Coffee and juice factory? Fortæl om dine oplevelser!