TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Fantastisk sushi og top betjening.”
Anmeldelse af Sachi Sushi

Sachi Sushi
Anmeldt 19. oktober 2018 fra mobile enheder

Vi valgte sushi ad libitum, som de har både til frokost og aften. Hygge omgivelser og super god mad. Fik også en rigtig god nudelret.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, 604stineh

Anmeldt 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Okay Sushi - ikke en dårlig smag men heller ikke imponerende. Gennemsnitlig. Det er nærmest som når man selv laver det. Alt i alt ok, men dyrt i forhold til kvaliteten.

Dato for besøg: oktober 2018
Tak, charlottem497
Anmeldt 1. juni 2018 fra mobile enheder

Har købt takeaway; rispapir med laks og uramaki med crispy ebi.
Det smager virkelig lækkert, fik maden efter 10 min.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Kimmie H
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Jeg har i lidt over to år besøgt Sachi Sushi i forbindelse med de dage, hvor jeg havde lyst til lidt ekstra godt til ganen om aften, og hvor kødgryderne og servicen derhjemme synes for anstrengende at skulle finde frem. Det har primært være take-away jeg i den forbindelse har bestilt - og det kan virkelig anbefales, specielt fordi jeg er medlem, får jeg 10% i rabat.
Jeg har også spist der et par gange, hvor de har et ad-libitum tilbud til 250kr. Sushien er simpelthen så lækker og frisklavet - jeg har indtil videre ikke smagt noget bedre, end ikke Sticks n’ Sushi har kunne slå denne restaurants smagskvalitet. Helt klar besøget værd!
Jeg glæder mig til at komme igen.

Dato for besøg: februar 2018
Tak, h_an839
Anmeldt 11. juli 2017

SÅ lækkert sushi og en tjener som havde tålmodighed og gennemgå retterne med os.
Prisen var til at overkomme.

Dato for besøg: juni 2017
Tak, MaikenFiksak

Rejsende, der kiggede på Sachi Sushi, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Sachi Sushi? Fortæl om dine oplevelser!