“Ok”
Anmeldelse af Fru Bjerg's

Fru Bjerg's
nr. 1 af 2 Bageri i Helsingør
Anmeldt 30. september 2018 fra mobile enheder

Fint lille bageri på gågaden Bjergegade. Mindre udvalg af kager og sandwich.
Kager ok, god kaffe i store kopper.
Kaffemaskinen i lokalet er meget støjende.

Dato for besøg: september 2018
Tak, 928heidit

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Ligger i gågaden og er en rigtig god gammeldags kaffe cafe med lækre kager.

Du kan sidde inde og ude.

Kagerne er fantastiske.

Dato for besøg: september 2018
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 16. marts 2018

Fru Bjergs er primært et bageri, dog med god plads til at sætte og spise der. Men det er ikke en cafe eller restaurant.

Jeg ønskede et rundstykke med ost (fik et godt groft rundstykke) det smagte som forventet godt og dejligt friskt. Dernæst supplerede jeg med en romsnegl som igen var af god kvalitet. Prikken over i'et kom med kaffen som var rigtig god (ved godt det ikke af det de lever af, men den skal roses alligevel) rigtig fin morgenkaffe der passede godt til brødet.

Stedet er ganske gennemsnitligt, dog masser af plads og stille og roligt, selvom der kommer folk ind og ud.

Godt gedigent brød, kaffe godt stykke over middel alt i alt en god morgen hos Fru Bjerg's.

Dato for besøg: marts 2018
Tak, LarsJuulG
Anmeldt 12. oktober 2017

Altid dejligt med nye tilbud i byen. Kan anbefaler, som et godt sted for kaffe og kage med en god beliggehed midt i gågaderne. Sjove møbler, men hyggeligt.

Dato for besøg: august 2017
Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 2. marts 2017

God rummelig cafe i hjerte af Helsingør.
Stort udvalg i kager og hyggelig indretning.
Havde fået anbefalet deres napoleonshatte, jeg var skeptisk, kan en napoleonshat være 24 kr værd???? Svaret er ja, der kan virkelig smages forskel på supermarkedsbagerens bare off og dette. Jeg har nu været der tre gange og kan varmt anbefale cafeen.

Dato for besøg: januar 2017
Tak, Liljekonval

Rejsende, der kiggede på Fru Bjerg's, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Fru Bjerg's? Fortæl om dine oplevelser!