“Helsingørs bedste kaffe og kager”
Anmeldelse af Strandvejsristeriet

Strandvejsristeriet

Dette er Helsingørs allerbedste sted til en kop kaffe eller varmt at drikke og lidt sødt efter en gåtur gennem byen eller rundt om Kronborg. Min yndlingscafé i byen.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, CMA3000

Anmeldt 18. april 2019 fra mobile enheder

Placeringsmæssigt tæt på Kronborg kunne have været et sted hvor man havde valgt den lette løsning (dvs. Høj pris og lav kvalitet). Ikke desto mindre fremstår stedet charmerende og hyggeligt. God kaffeoplevelse og gode kager.

Dato for besøg: april 2019
2  Tak, 781mettep
Anmeldt 11. december 2018

Super hyggelig cafe med duft af ristet kaffe, dejlig atmosfærefyldt indretning og hyggelig stemning. Kaffen virkelig velsmagende. Her kommer jeg igen.

Dato for besøg: december 2018
Tak, Henrik L
Anmeldt 25. september 2017

Bedste Kaffe, hyggelig omgivelser, sødeste personale, stor viden om alt inden for kaffeverden. Peter og Mille I har skab et unik kaffested.

Dato for besøg: september 2017
Tak, StineS129
Anmeldt 16. maj 2017

anbefales på det bedste,hyggeligt og rummeligt med fine udendørs muligheder. ok udvalg og priser. prøv det.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, tyrolsgade

Rejsende, der kiggede på Strandvejsristeriet, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Strandvejsristeriet? Fortæl om dine oplevelser!