TripAdvisor
Søg

“Top vinoplevelse ”
Anmeldelse af Brasserie 1861

Brasserie 1861

Imponerende vinsamling og vinkort. Klassisk køkken. Middagen var lækker - brissler jomfruhummer, due og entrecote. Lidt lille forret men flot hovedret. Tre retter god smagsoplevelse og mæthed. Jomfruhummer var desværre kogt 2min for længe, men ellers spille det hele fint.

Dato for besøg: november 2019
Tak, morten g

Anmeldt 9. oktober 2019 fra mobile enheder

Havde igen fornøjelsen af restaurantens 3 retters menu. Venlig og opmærksom betjening, god stemning, lækker vinmenu og fantastiske smagsoplevelser i alle 3 retter. Kan anbefales

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, 816oleb
Anmeldt 22. september 2019

I forbindelse med vores Spaophold på Marienlyst, skulle vi have en gourmet oplevelse i Brasserie 1861 - og oplevelse blev det. Efter en super modtagelse, blev vi henvist til vores bord, hvor vi blev betjent af en super søde tjener. Vi valgte begge fiske vejen - så forretterne var hhv. kammuslinger og jomfruhummer, hvilket var en fantastisk oplevelse med masser af gode smage. Hovedretten blev havtaskehale, som måske lige var stegt til den tørre side, men sammen med den valgte hvidvin, var det en god ret. Efter dessert, fik vi en god godnat drinks i baren. Alt i alt en kanon oplevelse

Dato for besøg: september 2019
Tak, Poul R
Anmeldt 28. juli 2019 fra mobile enheder

Udsigten, maden og betjeningen var fantastisk. Super lækkert hjemmebagt foccacia brød og gratis bæredygtigt CO2 neutralt vandpostevand med og uden brus. Kan på det varmeste anbefale stedet og kommer gerne igen.

Dato for besøg: juli 2019
Tak, MrJGF
Anmeldt 21. juni 2019 fra mobile enheder

Restauranten ligger med en fantastisk udsigt til vandet, og det er i sig selv et besøg værd. Restauranten er også ret pænt indrettet, så rammerne er i den grad iorden.

Der er efterhånden kommet utrolig mange gode restauranter i København, mens det halter så snart man bevæger sig væk fra hovedstaden. (Generelt set). Det er desværre også gældende på brasserie 1861, for med priser i den absolut højere ende skal maden simpelthen være bedre.

Vi fik 2 ganske fremragende forretter, kammuslinger på den ene tallerken, og rødtunge på den anden. Hovedretterne var kedelige, ikke smagt til, og kødet var understegt og fisken overstegt.

Der var ikke helt fyldt på restauranten, men der gik alligevel alt for lang tid inden maden kom, så det var selvfølgelig også et minus.

Tjenerne var stort set alle sammen meget unge og uerfarne, de var dog søde, fik bla et glas vin gratis grundet den lange ventetid, men når vi er oppe i den pris som mad og vin koster, så er det måske også lidt mærkeligt at man ikke har mere kvalificeret personale. Men det er måske netop her problemet ligger når man spiser på restaurant væk fra storbyerne. Det er sværere at skaffe ordenligt arbejdskraft.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, jakobraagaard

Rejsende, der kiggede på Brasserie 1861, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Brasserie 1861? Fortæl om dine oplevelser!