“Lækker, frisk fisk”
Anmeldelse af The Fish Project

The Fish Project
Anmeldt 9. juni 2019

'The fish project' er en sikker vinder, når vi er på madmarkedet. Det er lækker, frisk fisk og vi plejer både at få fish'n'chips og deres calamares. Det kan varmt anbefales!

Dato for besøg: juni 2019
Tak, FruHeinemeir

Anmeldt 31. juli 2018 fra mobile enheder

Snyd ikke jer selv for en god oplevelse.

Valgte blæksprutter som blev tilberedt af friske blæksprutter.

Fremragende. Og en stor flot portion med citron og en dejlig dressing.

Der var også mulighed for torsk og hummerhaler.

Kan stærkt anbefales .

Dato for besøg: juli 2018
Tak, karsten a
Anmeldt 25. juni 2018

Vi skulle lige kigge ind i Værftshallerne og blev draget af kasserne med frisk torsk, hummerhaler og blæksprutter i is. Ikke noget med frostvarer her, her får man den ægte vare. Og jeg skal lige love for, at vor engelske gæst var imponeret over deres fish & chips. Det var vi skam også. Lækkert tilberedt i en sprød øldej og fine sprøde chips. Det er virkelig godt. Fish & chips blev serveret med hjemmelavet sauce tatare. Her må I godt skrue lidt ned for dilden, som var lidt for dominerende.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, EjvindR
Anmeldt 13. maj 2018 fra mobile enheder

Det er altså lækkert, det her. Jeg har spist en del fish & chips i UK, og her er det på højde med de bedste, både hvad angår fiskens friskhed, kartoffelbådene og dippen. Og prisen er virkelig value-for-money. Ærgerligt at priserne på drikkevarer i boderne omkring er ret pebrede.

Dato for besøg: maj 2018
Tak, V6769IEmichaelr
Anmeldt 14. april 2018

Jeg kører gerne 45 km for at forkæle mig selv med den mad :)
Man kan mærke at der er brugt gode råvarer. Fisken har en suveræn konsistens.

Dato for besøg: marts 2018
1  Tak, Stig S

Rejsende, der kiggede på The Fish Project, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i The Fish Project? Fortæl om dine oplevelser!