“På højde med de bedste britiske ”
Anmeldelse af The Fish Project

The Fish Project
Anmeldt 13. maj 2018 fra mobile enheder

Det er altså lækkert, det her. Jeg har spist en del fish & chips i UK, og her er det på højde med de bedste, både hvad angår fiskens friskhed, kartoffelbådene og dippen. Og prisen er virkelig value-for-money. Ærgerligt at priserne på drikkevarer i boderne omkring er ret pebrede.

Tak, Michael R

Anmeldt 14. april 2018

Jeg kører gerne 45 km for at forkæle mig selv med den mad :)
Man kan mærke at der er brugt gode råvarer. Fisken har en suveræn konsistens.

1  Tak, Stig S
Anmeldt 1. august 2016 fra mobile enheder

Lækkert og sympatisk concept ,spiste nogen rejer uden chips, men med dejlig salat. Priser er ikke i den "billige " klasse, men ferie er ferie

Tak, Jack K
Anmeldt 5. august 2015 fra mobile enheder

Det her er et firma der formår og leve op til ders koncept ikke så meget pis hjalp dem lidt til og starte med ( er kok) men kun med ders inkøb og opskrifter men de skal have alt æren for og få det til og køre så godt som de har formået .. man følger sig virkelig velkommen de snakker med gæsterne og kan godt fyre en joke af i ny og næ. super sted ;) glæder mig til og tage til kødbyen på lørdag

Tak, Tino J
Anmeldt 4. august 2015

Verdensklasse service - glade og venlige mennesker.
Frisk fisk som havde jeg selv hævet den op af havet, lækre sprøde perfekt tilberedte kartofler/chips og en dip der tager kegler.
Denne lille hyggelige madvogn og dens fantastiske indhold skal prøves!!!

Tak, Pernille Peter K

Rejsende, der kiggede på The Fish Project, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i The Fish Project? Fortæl om dine oplevelser!