TripAdvisor
Søg

“For stort og koldt.”
Anmeldelse af Great Tang Restaurant

Great Tang Restaurant
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.

Min familie kommer der gerne så jeg går med, Syntes ikke stedet er hyggeligt ligner mere en skolekantine end en restaurant og de reklamer sågar med det ? Maden er blandet fra ret god til dårlig, Sushi er dog helt ok uden det helt store hurra.
Personalet er dog flinke og høflige.

Dato for besøg: december 2019
Tak, michaeljC4329IP

Anmeldt 19. august 2019

Stor restaurant med ok mad. Desværre er der ingen fornyelse i buffeen og de insisterer på at man skal betale for en voksen når ens barn er 11. Afholder os fra at komme en anden gang. (MIn 11årige spise 4 pomfritter og et stykke kylling)

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, MN123456788
Anmeldt 13. juli 2019

Starter med en følelse af at der ikke er rent, da mine sko i buffet området klistrer til gulvet. Sushi er utrolig kedelig og ens smagende. Alt hvad der er friture stegt kan jeg ikke skille ad i smagen om jeg tygger på fisk eller kylling kommer ud på et. Pomfritterne er bløde og det eneste der har en fornuftig smag ved jeg ikke hvad er, da der ikke er nogen beskrivelse på det fad. Mest irriterende af alt, er at min cola er flad og uden antydning af smag overhovedet. Jeg skal gerne indrømme at jeg ikke smager på det rå kød som man kan få stegt ved panden, for jeg stoler ikke på deres hygiejne. Ikke noget jeg kan anbefale.

Dato for besøg: juli 2019
2  Tak, Christian C
Anmeldt 9. juli 2019 fra mobile enheder

Jeg har altid haft en god oplevelse når jeg spiser på denne restaurant, prisen er god i forhold til hvor god maden er. Jeg har spist en del gange her og er aldrig blevet skuffet, kan klart anbefales til andre.

Dato for besøg: august 2018
2  Tak, elinaisaksen
Anmeldt 18. juni 2019

Chefen er så god hans medarbejdere. God service, god mad, masser af retter og vælge imellem, jeg elsker og være der med min søn, vi har spist her mange gange,god billige pris. Jeg giver dem 100 stjerner.

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, JazzK84

Rejsende, der kiggede på Great Tang Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Great Tang Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!