TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Friske Råvarer & Value 4money”
Anmeldelse af Great Tang Restaurant

Great Tang Restaurant
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.
Anmeldt 6. maj 2019 fra mobile enheder

Asiatisk buffet i relativt store lokaler. Tænker ejeren er kinesisk, hvoraf indretning og dekoration bærer præg heraf.

Stort udvalg i buffeten med mulighed for at vælge selv hvad der skal grilles og steges eller vælge færdigretter eller sushi.

Pris og kvalitet er ganske fint afstemt. Jeg vil meget gerne besøge stedet igen.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, liquidity_and_beyond

Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Et besøg værd i Prøvestens centeret.
Ligger lige overfor Lidl og der er masser af parkeringspladser.

Her er alt hvad du kan ønske af retter og varianter og til en meget god pris. Et besøg værd.

Dato for besøg: september 2017
1  Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 5. juni 2018

Jeg har set det før, også i andre brancher.
Lige før et firma lukker og slukker, kan man tydeligt se at ejeren er blevet ligeglad med hvordan virksomheden tager sig ud.
Great Tang er idag en beskidt og ulækker restaurant. Maden er OK, men lokalerne er ulækre. Glassene er ulækre, ruderne er fedtede, der er gamle servietter i urtepotterne. Men ligegyldigheden kommer virkelig frem, ved de 8 store og pragfulde urtepotter udenfor restauranten, som idag står med visne planter og viser et forfald og mangel på penge. Ærgerligt, for vi kan godt lide sushi, men nu kan vi ikke lide at kommer der mere.

Dato for besøg: juni 2018
2  Tak, ErikP800
Anmeldt 25. maj 2018 fra mobile enheder

Vi kom og spiste den 20. maj på min fødselsdag - jeg spiste gratis, og ud af et selskab på 6 var der 2 pensionister: De fik et glas rødvin hver gratis - fin service.
Maden var rigtig god: Frisk, lækker sushi, stor variation, mange kinesiske retter og der blev fyldt op hele tiden. Vi prøvede ikke mongolian barbecue, fordi vi simpelthen var så mætte. God variation af is, som især børnene nød.
Vi blev mætte og glade, og et venligt, imødekommende personale hjalp også til en fin oplevelse - altsammen til en overkommelig pris. Tak!

Dato for besøg: maj 2018
1  Tak, hanneida2015
Anmeldt 24. januar 2018

De har det hele, næsten. Masser af sushi, som man evt. kan starte med, skaldyr m.m. til barbecue, stor ovnstegt laks, diverse rå fisk og råt kød og tilbehør til Mongolian og American barbecue, som klares ved disken. Derudover det kendte (store) udvalg af kinesiske retter med gode saucer, div. dybstegte ting og sager, ris og nudler i flere afskygninger og sørme også noget suppe, samt en afdeling med "grønt" tilbehør. Flere slags is, kage og kaffe til dessert. Det hele fyldes ofte op. Hvis ikke man kan blive mæt af dette, og være tilfreds med en pris på kr. 119,00 eller kr. 139,00, afhængig af dagen, er der vist noget galt. Orden og rengøring synes OK.

Dato for besøg: januar 2018
1  Tak, helle56

Rejsende, der kiggede på Great Tang Restaurant, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Great Tang Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!