“Kinesisk, japansk, asiatisk - whatever ...”
Anmeldelse af Great Tang Restaurant

Great Tang Restaurant
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.
Beskrivelse: Ny Ejer fra August, 2016.
Anmeldt 24. januar 2018

De har det hele, næsten. Masser af sushi, som man evt. kan starte med, skaldyr m.m. til barbecue, stor ovnstegt laks, diverse rå fisk og råt kød og tilbehør til Mongolian og American barbecue, som klares ved disken. Derudover det kendte (store) udvalg af kinesiske retter med gode saucer, div. dybstegte ting og sager, ris og nudler i flere afskygninger og sørme også noget suppe, samt en afdeling med "grønt" tilbehør. Flere slags is, kage og kaffe til dessert. Det hele fyldes ofte op. Hvis ikke man kan blive mæt af dette, og være tilfreds med en pris på kr. 119,00 eller kr. 139,00, afhængig af dagen, er der vist noget galt. Orden og rengøring synes OK.

1  Tak, helle56

Anmeldt 14. januar 2018 fra mobile enheder

Til dem der jo altid skal brokke sig. Stop jer selv.!
Hvad forventer i for 139 kroner???
Et UDEMÆRKET sted hvis man har lyst til en omgang kineserbuffet.

1  Tak, hartvig70
Anmeldt 7. oktober 2017

I forsøget på at indfri en vulgær fantasi om at rumme alle retter i verden svulmer buffeten af mere eller mindre elendige retter.

Tak, Camilla V
Anmeldt 13. september 2017 fra mobile enheder

Findes det, så er det der.

Stort flot og rent lokale og glade omgivelser.
Vi spiste den store buffet. Et hit for hele familien.
Og så er det billigt'

1  Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 6. september 2017

Jeg blev overrasket. Lokalet var stort og maden var god.
Der blev fyldt op, lige så hurtigt som fadene blev tømt
God og hurtig betjening.

Tak, Jan J

Rejsende, der kiggede på Great Tang Restaurant, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Har du været i Great Tang Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!