“God glutenfri Burger ”

Cafe Kaiser
Reservér bord
man. 23/9
20:00

Duper god burger og så kan de også lave til os glutenallergigere kan klart anbefale café Kaiser i Helsingør.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 849maibrittc

Anmeldt 16. august 2019

Super lækkert sted. Ikke stort, men alligevel. Brunch hvor der er alt hvad hjertet begær. Ser du det ikke? Så spørg efter det. Super hyggelig betjening.

Tak, TorbenDa
Anmeldt 31. juli 2019 fra mobile enheder

Sjældent har jeg spist så kedelig en dansk bøf med bløde løg som her.
Vi fik 2x 2 smørrebrød, hvilket desværre ikke var noget hit for nogen for os.

2 stjerner for vellykket sild og fiskefilet.

Tak, HaukeSchneiders1
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

I Stengade ligger denne cafe og med lysten til brunch satte vi os ned og bestilte cafeen brunch buffet. Normalt noget vi går udenom da det ofte er forbundet med middelmådigt. Men nuvel - vi gik til buffeten. Der var hvad der skulle være og man bliver ikke skuffet. Godt og varieret og smagfuldt. Personalet er lidt forvirret og virker ikke afstemt, men flinke og smilende og det kommer man langt med. Et godt pitstop og et besøg værd. Tak for mad⭐️

Tak, 18uffek
Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Har spist såvel fra deres ala carte samt deres brunch, og maden er fin og lækker. Især prisen taget i betragtning. Så er det kun for maden man går ud og man har fokus på pris, så er dette stedet.
Men selve restauranten er kedelig og neutral, intet hygge eller lækre detaljer.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, dennissU7973HW

Rejsende, der kiggede på Cafe Kaiser, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Kaiser? Fortæl om dine oplevelser!