“Godt og nok”

Reservér bord
man. 23/9
20:00
Anmeldt 29. juli 2019 fra mobile enheder

I Stengade ligger denne cafe og med lysten til brunch satte vi os ned og bestilte cafeen brunch buffet. Normalt noget vi går udenom da det ofte er forbundet med middelmådigt. Men nuvel - vi gik til buffeten. Der var hvad der skulle være og man bliver ikke skuffet. Godt og varieret og smagfuldt. Personalet er lidt forvirret og virker ikke afstemt, men flinke og smilende og det kommer man langt med. Et godt pitstop og et besøg værd. Tak for mad⭐️

Dato for besøg: juli 2019
Tak, 18uffek

Anmeldt 14. juli 2019 fra mobile enheder

Har spist såvel fra deres ala carte samt deres brunch, og maden er fin og lækker. Især prisen taget i betragtning. Så er det kun for maden man går ud og man har fokus på pris, så er dette stedet.
Men selve restauranten er kedelig og neutral, intet hygge eller lækre detaljer.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, dennissU7973HW
Anmeldt 3. juni 2019

vi valgte cafe Kaiser ud far de lå i gågaden
søde unge ansatte i butikken
fint menu kort
vi valgte Holger danske burger menu

Dato for besøg: juni 2019
Tak, bka564
Anmeldt 30. maj 2019

God og venlig modtagelse, hurtig betjening og maden kom hurtigt. Vi fik Stjerneskud som var fint tilberedt og velsmagende, dejligt at man havde lagt et tørt salatblad oven på brødet, så det ikke var gennemblødt. Eneste lille minus Æblekagen var for sød.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, kurt j
Anmeldt 15. maj 2019

De har noget rigtig fint smørrebrød hos Kaiser, og det giver en god stemning at sidde udenfor på Stengade en dag med solskin. Betjeningen er god, omend en smule overfladisk. Der var ikke så mange besøgende, den dag, vi var der sidst, så det var nødvendigt. Grunden til endnu en anmeldelse er, at de stadig tager kr. 39,00, tretinikroner, for en lille, glasserveret, cola. Det er for meget, det er varen ikke værd, og jeg håber, restauratøren en dag finder ud af det.

Dato for besøg: april 2019
Tak, helle56

Rejsende, der kiggede på Cafe Kaiser, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Kaiser? Fortæl om dine oplevelser!