“Dejlige lokaler...”
Anmeldelse af Cafe Kaiser

Cafe Kaiser
Reservér med
Cafe Kaiser er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Anmeldt for 5 dage siden fra mobile enheder

...sødt personale og god placering på Stengade i Helsingør. Burgeren, var en mellemfornøjelig oplevelse...serveret som standard med brioche bolle, der kan dog tilkøbes en anden bolle, hvilket er et stort plus. Bøffen i burgeren var stegt for meget...faktisk så meget at saftigheden var forsvundet...og bøffen føltes ...tør ....min viv fik gedeost i sin burger, hvor bøffen havde samme tilstand som den jeg fik, og var meget begejstret for dette...samlet 3 stjerner....der findes bedre burger steder ...

Tak, 977steenc

Anmeldt 13. oktober 2018 fra mobile enheder

Et af de super hyggelige steder i Helsingør.. super lækkert mad og god betjening.... elsker den måde brunchen bliver serveret på, deres råvare er bare okay
Kan kun anbefalde det. 5***** herfra.

Tak, J-Lauritzen
Anmeldt 22. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik to stk super gode burgere. Bbq og gedsted. Begge langt over forventning af en cafénurger. Rigtig fine sweet potatoe fries. Meget venlig og lynhurtig betjening. Alt godt!

Tak, PeterJ328
Anmeldt 30. august 2018

En søndag inviterede jeg veninderne til fødselsdags-brunch, og den var bare rigtig lækker.. Alt var hjemmelavet, rigeligt af det og rigtig lækkert, var vi alle enige om.
Betjeningen var også super.

Tak, Birgith L
Anmeldt 13. august 2018

Pæn indretning, men dårlig akustik. Rummet var meget lydt, hvilket gjorde at folk snakkede højere og højere.
Vi fik seks små skåle på vores Brunch-tallerken. Tre af dem var der skår i....
"Røræg" var ikke hjemmelavet. Det lignede noget fra dåse og der var meget væde i! Den kom i øvrigt i en lille skål som det var svært at spise af.
"Frugtskålen" var en skive ananas og en skive melon. Melonen var meget hård og slet ikke moden.

Smart system hvor man selv kunne vælge hvad man ville have på sin brunchtallerken, men portionerne var meget små.
Vi havde et gavekort på en luksusbrunch hvor der stod "Brunch + 2 glas juice eller kaffe" - De fortalte at gavekortet havde en værdi på 299,-
Vi endte med at betale 28 kr. ekstra, til trods for at vi kun fik 2x Brunch og 2x Cafe Latte.
De serverede i øvrigt ikke længere juice...

Nok ikke et sted vi anbefaler eller besøger igen.

Tak, Thomas K

Rejsende, der kiggede på Cafe Kaiser, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Kaiser? Fortæl om dine oplevelser!