“Super burgere ”
Anmeldelse af Cafe Kaiser

Cafe Kaiser
Reservér med
Cafe Kaiser er ikke tilgængelig på det valgte tidspunkt. Vælg et andet tidspunkt, eller søg efter restauranter med kapacitet.
Det tidspunkt, som du har valgt, er allerede passeret.
Anmeldt 22. september 2018 fra mobile enheder

Vi fik to stk super gode burgere. Bbq og gedsted. Begge langt over forventning af en cafénurger. Rigtig fine sweet potatoe fries. Meget venlig og lynhurtig betjening. Alt godt!

Tak, PeterJ328

Anmeldt 30. august 2018

En søndag inviterede jeg veninderne til fødselsdags-brunch, og den var bare rigtig lækker.. Alt var hjemmelavet, rigeligt af det og rigtig lækkert, var vi alle enige om.
Betjeningen var også super.

Tak, Birgith L
Anmeldt 13. august 2018

Pæn indretning, men dårlig akustik. Rummet var meget lydt, hvilket gjorde at folk snakkede højere og højere.
Vi fik seks små skåle på vores Brunch-tallerken. Tre af dem var der skår i....
"Røræg" var ikke hjemmelavet. Det lignede noget fra dåse og der var meget væde i! Den kom i øvrigt i en lille skål som det var svært at spise af.
"Frugtskålen" var en skive ananas og en skive melon. Melonen var meget hård og slet ikke moden.

Smart system hvor man selv kunne vælge hvad man ville have på sin brunchtallerken, men portionerne var meget små.
Vi havde et gavekort på en luksusbrunch hvor der stod "Brunch + 2 glas juice eller kaffe" - De fortalte at gavekortet havde en værdi på 299,-
Vi endte med at betale 28 kr. ekstra, til trods for at vi kun fik 2x Brunch og 2x Cafe Latte.
De serverede i øvrigt ikke længere juice...

Nok ikke et sted vi anbefaler eller besøger igen.

Tak, Thomas K
Anmeldt 11. august 2018 fra mobile enheder

De høje forventninger efter at have set menukortet faldt voldsomt efter at have ventet i over en time på 2 burgere og pomfritter. Da vi endelig fik vores mad, var det visuelt helt fint, men smagen var på ingen måde af samme niveau. Vores BBQ burger var uden smag af BBQ, og bøfferne var alt alt for stegte og næsten seje.

En alt i alt en dårlig oplevelse og hvis man skal bestille noget derfra, ville vi råde jer til at holde jer fra burgerne. Alle som bestilte noget andet end burger, fik deres mad MEGET hurtigere.
Men hvis i skal have en drink, er deres Piña Colada god iforhold til så mange andre steder.

Tak, Josefine S
Anmeldt 30. juli 2018 fra mobile enheder

Spiste brunch en hverdag på cafe Kaiser, hvor der vælges mellem 3,5 eller 7 dele på afkrydsningsliste.
Vi var 4 personer og prøvede derfor det meste på kortet.
Brunchen bar virkelig præg af præfabrikerede elementer, og den samlede oplevelse levede ikke op til prisen!

Tak, FrkBak

Rejsende, der kiggede på Cafe Kaiser, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Cafe Kaiser? Fortæl om dine oplevelser!