1.020 kr.
Fejø, Danmark
Godt til prisen
Anmeldelse af Hotel Sleep2Night
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. aug. 2023fra mobile enheder
Superfint hotel til en overnatning. Parkering lige ved værelsesdøren. Gode sengs. Roligt. Dejlig morgenmadsbuffet. Godt til en overnatning eller ti ved besøg j Helsingør og omegn. Ligger lige overfor Danmarks Tekniske Museum. Muligt at medbringe hund.
Dato for ophold: august 2023Rejsetype: Rejste som par
Problemer med denne anmeldelse?
Hotel Skandia from the outside
        • eDreams
        3.7 km fra Hotel Sleep2Night
        Vis flere hoteller i Helsingør
        Anmeldt d. 1. august 2023 fra mobile enheder

Et dejligt sted, hvor vi havde været før, men det levede stadig op til vores forventninger. Der er parkering lige uden for døren, så dejligt nemt. Værelset var fint. Morgenmaden var helt I top, og der blev fyldt godt op. Alt i alt en go oplevelse.

Dato for ophold: juli 2023
        Tak, Neessen
        Anmeldt d. 6. december 2022

Et motel uden skyggen af charme eller personlighed.
        Rengøringsmidler og håndsæbe lugter af myggespray og toilettet af kloak.
        Der er ikke et eneste billede på væggene og der hersker en seriøs fængelsstemning. Tynde bægge og larm fra vejen hele natten.
        Morgenmaden trafitionel dansk og dårligt lavet med æg med metallisk bismag og bacon og brød, der smagte af sukker.

Dato for ophold: december 2022
        Rejsetype: Rejste alene
        Tak, fenelladk
        Anmeldt d. 2. oktober 2022 fra mobile enheder

Alt så godt som forventet. Venligt personale, smidigt ind og ud tjek. Fint værelse, rent overalt, meget fredeligt og roligt, fin beliggenhed nær byen og lækker morgenmad med bredt udvalg af både sundt og mindre sundt. Der kommer vi gerne igen

Dato for ophold: oktober 2022
        Tak, 348kennethn
        Anmeldt d. 15. juli 2022

Vi har lige tilbragt 4 dage på dette hotel. Vi synes at det var et super godt hotel, servicen var i top. Værelset var rent og pænt, badeværelset var også pænt og rent. Der var fred og ro, vi hørte ikke meget til vores naboer. Morgenmaden var i top, der var enten bacon og røræg eller bacon og turn egg. Der var havregryn, musli, yoghurt, pålæg, frugt og en masse andet. Så vi kommer meget gerne igen. Tak for er super ophold.

Dato for ophold: juli 2022
        Tak, 626piab
        Anmeldt d. 19. juni 2022 fra mobile enheder

Det kan ikke kaldes et hotel, det var et motel, tynde vægge, meget larm fra biler, larmede/ pivende ventilation og lugt af urin på badeværelset, senge var ok men puder virkelig dårlige.
        Morgen mad ok, men alt for lidt plads.
        Ikke hyggeligt overhovedet.
        Personalet var virkelig søde i reception.

Værelsestip: Husk ørepropper.
        Dato for ophold: juni 2022