Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com135 US$
Hotels.com135 US$
Priceline135 US$
Travelocity135 US$
Orbitz.com135 US$
Tripadvisor135 US$
Anmeldt d. 27. juli 2019 fra mobile enheder

Hotellet består af hyggelige værelser som minder om motel, hvor man lan parkere lige foran boligen. Værelserne er pæne og rene og her er kaffe og te og vandkoger. Der kunne godt være et køleskab, men jeg synes generelt at standarden overrasker mig meget.

Dato for ophold: juli 2019
Tak, SteenJacobsen
Anmeldt d. 13. april 2019

Igennem de sidste 5 år har vi brugt hotel sleep2night det er nærmest et motel med morgenmad .Dejlig værelser og pakering lige udenfor fin morgenmad .god beligenhed tæt på byen og kort afstand til færgen til Sverrige

Dato for ophold: juli 2018
Tak, saga27
Anmeldt d. 25. november 2018 fra mobile enheder

Super koncept... vi var her een nat, efter familiefest i nærheden. Vi kom og fik hurtigt nøgle, og en venlig velkomst. Dejligt at man kan køre lige til værelset. På værelset var alt rent og pænt, med elkedel, og kaffe/te. Morgenmaden var meget bedre end forventet- æg, bacon, pålæg og lækkert brød.
Her vil vi gerne komme igen

Dato for ophold: november 2018
1  Tak, 885susanneh
Anmeldt d. 23. oktober 2018 fra mobile enheder

Beliggende i udkanten af Helsingør i roligt område tæt på Kongevejen og motorvejens afslutning. Hotellet er rent og pænt og til en fornuftig pris. Udmærket morgenmad. Parkering er lige uden for værelse.

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, LarsK51
Anmeldt d. 12. oktober 2018 fra mobile enheder

Godt pænt, rent og venligt hotel i god beliggenhed rimelig tæt på centrum. God morgenmad og hyggelig terrasse. Prisen er rimelig og omgivelserne rolige. Der er lidt lydt, men det er til at leve med. Kan bestemt anbefale dette sted.

Dato for ophold: oktober 2018
Tak, Majlund