TripAdvisor

“Kan klart anbefales”
Anmeldelse af Københavneren

Københavneren
Anmeldt 7. december 2019

Virkelig god mad, gode priser, venlig og sjov betjening samt utrolig hyggelig atmosfære/indretning. Min første gang på Københavneren men bestemt ikke sidste. Dette var alle seks i selskabet helt enige om :)

Dato for besøg: december 2019
Tak, saraoC5921KC

Anmeldt 25. august 2019 fra mobile enheder

Sammen med et par venner søgte vi et hyggeligt sted for et let frokost. Her kom vi til Københavneren. Hyggelig restaurant både inde og ude. Menukortet OK, men kvaliteten var dårlig. Mørbradbøffen OK, men fiskefilet med rejer decideret dårlig. Simpelthen under al kritik.
Prisen svarede ikke kvaliteten. Her kommer vi ikke igen.

Dato for besøg: august 2019
1  Tak, Hans A
Anmeldt 9. august 2019

Dejlig dansk og veltillavet mad, og derudover har de et imødekommende personale med et smil på læben. Tak

Dato for besøg: august 2019
Tak, 42adelaidem
Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Har du lyst til en klassisk frokost med smørbrød er det bestemt et besøg værd. Vi fik æggemad med rejer og et klassisk stjerneskud. Meget autentisk, dansk bodega oplevelse med godt humør og høflig betjening.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, uncadgedelf
Anmeldt 4. juli 2019

Vi var der en stille hverdag i maj. Der var ingen sol, men lunt i den hyggelige gårdhave. Vi fik dejligt smørrebrød, hvoraf der var et stykke med lun fiskefilet til hver. Perfekt tilberedt. Meget sød betjening. Ikke sidste gang, vi kommer her.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, AliceR2

Rejsende, der kiggede på Københavneren, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Københavneren? Fortæl om dine oplevelser!