“Et besøg værd....”
Anmeldelse af Københavneren

Københavneren
Anmeldt 9. august 2019

Dejlig dansk og veltillavet mad, og derudover har de et imødekommende personale med et smil på læben. Tak

Dato for besøg: august 2019
Tak, 42adelaidem

Anmeldt 10. juli 2019 fra mobile enheder

Har du lyst til en klassisk frokost med smørbrød er det bestemt et besøg værd. Vi fik æggemad med rejer og et klassisk stjerneskud. Meget autentisk, dansk bodega oplevelse med godt humør og høflig betjening.

Dato for besøg: juli 2019
1  Tak, uncadgedelf
Anmeldt 4. juli 2019

Vi var der en stille hverdag i maj. Der var ingen sol, men lunt i den hyggelige gårdhave. Vi fik dejligt smørrebrød, hvoraf der var et stykke med lun fiskefilet til hver. Perfekt tilberedt. Meget sød betjening. Ikke sidste gang, vi kommer her.

Dato for besøg: maj 2019
1  Tak, AliceR2
Anmeldt 12. november 2018

Er man i Helsingør, er et besøg her et must. Historisk tidslomme, God traditionel mad. 2 min. gang fra Kronborg og havn.

Dato for besøg: oktober 2018
1  Tak, monica C
Anmeldt 3. oktober 2018 fra mobile enheder

En dejlig frokost, jeg fik 3 dejlige stykker smørrebrød, og min kæreste fiskefilet med prommefrites, begge dele meget lækkert, flot betjening, gode priser, kan absolut anbefales.

Dato for besøg: september 2018
1  Tak, John H

Rejsende, der kiggede på Københavneren, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Københavneren? Fortæl om dine oplevelser!