“Et besøg værd.”
Anmeldelse af Københavneren

Københavneren

Er man i Helsingør, er et besøg her et must. Historisk tidslomme, God traditionel mad. 2 min. gang fra Kronborg og havn.

Tak, monica C

Anmeldt 3. oktober 2018 fra mobile enheder

En dejlig frokost, jeg fik 3 dejlige stykker smørrebrød, og min kæreste fiskefilet med prommefrites, begge dele meget lækkert, flot betjening, gode priser, kan absolut anbefales.

Tak, John H
Anmeldt 29. september 2018 fra mobile enheder

Meget rå pariserbøffer fik efterfølgende en tur i mikrobølgeovnen, så de kunne blive "gennemstegt". Tjeneren var venlig og droppede regningen.

Tak, daytripperDK
Anmeldt 8. september 2018 fra mobile enheder

Dejligt sted. Både om dagen og om natten, hvor dette legendariske værtshus virkelig kommer til sin ret.

Det er byens bedste og sjoveste - og for alle aldre.

Tak, kgkrnsnfkxbe
Anmeldt 22. januar 2018

Skøn service, original Dansk atmosfær, go' ØL, snaps og velsmagende, generøse Smørrebrød! Man kan sidde udendørs om sommeren i baggåden - super hyggeligt.

Tak, isabel p

Rejsende, der kiggede på Københavneren, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Københavneren? Fortæl om dine oplevelser!