TripAdvisor
Helsingør
Tilføj
Indbakke
Søg

“Bedste sushi i Nordsjælland”
Anmeldelse af Sushi Taro

Sushi Taro
Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 30. oktober 2019

Sushi Taro er et hyggeligt sted med dejlig sushi. Vi bestiller altid en Gourmet Special Menu, 26 stykker til kr. 340,00 til 2 personer. Det rækker til os. Store lækre stykker og meget smukt anrettet. Det er ikke billigt, men det er det værd! Restauranten har ingen alkoholbevilling, men vi kommer der udelukkende for sushiens skyld.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Tytters1

Anmeldt 4. oktober 2019 fra mobile enheder

Så skønt at se og smage andre sammensætninger. Både dybstegte rejer, sashimi og gourmet menu blev serveret smukt og smagte helt forrygende!

Effektiviteten i det lille køkken var imponerende og ventetiden helt perfekt på trods af posevis af lækker mad til take-away.

Der var ikke mange siddepladser men det fungerer helt perfekt. Hyggeligt og meget opmærksomt personale.

Jeg har slet ikke været nok omkring i menukortet og forventer at komme igen og igen.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, Jewiha
Anmeldt 23. september 2019

Samme sushi som andre steder i Danmark, bare med lidt extra pynt, alt for meget mayo til min smag.. Sushien er lidt dyre end de andre steder, og sidst ventede vi også en lang times tid før maden kom.. Vi vil dog helt sikkert komme tilbage en gang imellem for at nyde synet af lækkert pyntet sushi, men ellers er andre takeaway steder et bedre valg.

Dato for besøg: august 2019
Tak, moourasz288
Anmeldt 15. september 2019 fra mobile enheder

Som altid et perfekt besøg hvor maden bare står knivskarpt og velsmagende. Pyntesushi i høj kvalitet.

Dato for besøg: august 2019
Tak, 917flemmingb
Anmeldt 14. september 2019 fra mobile enheder

Vel nok et af de bedste Sushi restauranter der findes. Chefkokken blev nr. 3 ved verdensnesterskabet - og det kan smages.
Jeg bruger ofte restauranten til takeaway, men det er også hyggeligt at spise der.
Mine favoritter er tuntartar, dybstegte kongerejer, små forårsruller og nutid i med tun, rejer eller laks - sidstnævnte også flamberet med champagne dip - nøgle i gourmet. Køber du alt dette til 2 pæn giver vi ca 180,- kr. pr. Person - alle pengene værd!

Kan klart anbefales.

Dato for besøg: september 2019
Tak, LarsK51

Rejsende, der kiggede på Sushi Taro, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Sushi Taro? Fortæl om dine oplevelser!