“Super lækkert”

Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 6. august 2019 fra mobile enheder

Altid velsmagende, veltillavet og lækker sushi. Prøv maki rullerne de er verdensklasse. Uramaki special er i særklasse.

Dato for besøg: januar 2019
Tak, kfxkongen

Anmeldt 7. maj 2019

Fremragende sushi uanset om du spiser der eller tager noget med hjem ... som sædvanligt var der glæde ...

Dato for besøg: maj 2019
Tak, lars-oks
Anmeldt 5. april 2019

sushi jeg har smagt til dato - Sushi Taro er stedet … og jeg har været der - utroligt mange gange … og vi kommer igen.

Tak, lars-oks
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Vi bestilte stedet Fantastic menu og det levede op til navnet. Blandt det bedste sushi vi har spist nogensinde. Smag, udseende, friskheden og oplevelsen helt i top. Vi glæder os til næste gang vi får mad her. Kan varmt anbefeles

Tak, Henrik L
Anmeldt 19. marts 2019 fra mobile enheder

Den bedste sushi men kan få i Nordsjælland måske også København.
Vi har spist rigtig meget sushi fra sushi Taro og de er bare super duper hver gang

Tak, jenst33

Rejsende, der kiggede på Sushi Taro, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Har du været i Sushi Taro? Fortæl om dine oplevelser!