“Altid god mad og betjening”
Anmeldelse af Sushi Taro

Sushi Taro
Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 27. august 2018 fra mobile enheder

Der er altid nye og spændende ruller på menuen. Hyggeligt lille sted. Maden er værd at vente på
Prisen er rimelig i forhold til kvaliteten

Dato for besøg: august 2018
Tak, johnnys654

Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Dette er den bedste sushi, som jeg har smagt - friske råvarer - og helt igennem velsmagende.
Tun tatar helt perfekt som forret - en rigeligt til to - 65,- kr. -
24 gourmetstykker kan anbefales - og den japanske øl helt fortræffelig.
Stedet kan klart anbefales. Sød og venlig betjening.

Dato for besøg: august 2018
Tak, LarsK51
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Bedste sushi i Helsingør
Altid super service
Sushi til en rimelig pris
Dejligt med så meget forskelligt at vælge imellem

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Christa B
Anmeldt 13. juli 2018

Dejlig og friskt sushi hver gang man køber der :-)Max 15 min ventetid og altid smilende og glad betjening.

Dato for besøg: juni 2018
Tak, Peter M
Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Sushi Taro får prisen som den bedste sushi i Danmark (Efter min mening). Har aldrig blevet skuffet og man bliver overrasket hver gang!

Dato for besøg: marts 2018
Tak, Benjamin B

Rejsende, der kiggede på Sushi Taro, kiggede også på

Helsingborg, Skåne

Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Sushi Taro? Fortæl om dine oplevelser!