“Bedste Sushi !!”

Køkkener: Sushi
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 15. august 2018 fra mobile enheder

Dette er den bedste sushi, som jeg har smagt - friske råvarer - og helt igennem velsmagende.
Tun tatar helt perfekt som forret - en rigeligt til to - 65,- kr. -
24 gourmetstykker kan anbefales - og den japanske øl helt fortræffelig.
Stedet kan klart anbefales. Sød og venlig betjening.

Tak, LarsK51

Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

Bedste sushi i Helsingør
Altid super service
Sushi til en rimelig pris
Dejligt med så meget forskelligt at vælge imellem

Tak, Christa B
Anmeldt 13. juli 2018

Dejlig og friskt sushi hver gang man køber der :-)Max 15 min ventetid og altid smilende og glad betjening.

Tak, Peter M
Anmeldt 15. marts 2018 fra mobile enheder

Sushi Taro får prisen som den bedste sushi i Danmark (Efter min mening). Har aldrig blevet skuffet og man bliver overrasket hver gang!

Tak, Benjamin B
Anmeldt 22. januar 2018

Skøn menu til 3 personer - vi fik lige det vi gerne ville have og der blev taget hensyn til at vi har en i familien der ikke kan tåle mælkeprodukter, så vi kunne bytte en "rulle" ..
Dejlig frisk sushi og virkelig delikat anretning..

Tak, Anchni

Rejsende, der kiggede på Sushi Taro, kiggede også på

Helsingborg, Skåne
Helsingborg, Skåne

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i Sushi Taro? Fortæl om dine oplevelser!