“Super museumsoplevelse fra bedsteforældre til børnebørn”

M/S Maritime Museum of Denmark
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 14. februar 2017

Nyt og en anderledes måde at præsentere et ellers noget fortæsket emne på. Masser af interaktive ting og sager samt masser af lærerige oplevelser.

Tak, Martin3070
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. marts 2017

Mange tak for den fine oplevelse! På gensyn!

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for M/S Maritime Museum of Denmark
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 22. januar 2017 fra mobile enheder

Første gangs indtrykket med et museum i den gamle dog er bare flot. Man kan besøge museet allene for det arkitektoniske. Museet er dog lavet inspirerende for både voksne og børn og kan anbefales til alle aldre. Ikke uden grund det har vundet prisen som det bedste museum

Tak, Henrik F
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. januar 2017

Kære Henrik
Tak for din anmeldelse af museet. Vi er glade for, at du synes om museet, og særligt at du anbefaler det til alle aldre :-) På gensyn!

Anmeldt 27. december 2016

Vi valgte at bruge en sen sommer dag på at køre til Helsingør for at se det ``nye`` sø farts museum ( det er efter hånden et par år gammel:-) )
stor stor ros til den innovative måde museum-et er bygget op på,
der er både til store og små, det er selvfølgelig en fordel man er interesseret i skibe.

Tak, Tommy E

Hej Tommy, tak for dine rosende ord!

Anmeldt 20. december 2016 fra mobile enheder

Et flot og moderne museum der fortæller interessante historier om Danmarks søfart og de har nogle rigtig gode specialudstillinger! Det er et besøg værd.

Tak, Thorbjørn B

Tak for din anmeldelse! Dejligt at du kan lide museet og vores udstillinger. Vi håber, at se dig igen på museet!

Anmeldt 19. december 2016

Imponerende museum - et besøg værd - Helsingør har fået en ny spændende seværdighed som skiller sig ud.
Med sin moderne tilgang er museet en perle som er et "must" hvis man som turist besøger Helsingør.

Tak, Heini F

Mange tak for din positive anmeldelse. Dejligt at du mener, at museet er et 'must' på en tur til Helsingør! Vi er enige :-)

Rejsende, der kiggede på M/S Maritime Museum of Denmark, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i M/S Maritime Museum of Denmark? Fortæl om dine oplevelser!