“historie kombineret med spændende arkitektur”

M/S Maritime Museum of Denmark
Flere oplysninger om seværdighed
Oplysninger om seværdighed
Anbefalet besøgsvarighed: 1-2 timer
Anmeldt 27. december 2016

Vi valgte at bruge en sen sommer dag på at køre til Helsingør for at se det ``nye`` sø farts museum ( det er efter hånden et par år gammel:-) )
stor stor ros til den innovative måde museum-et er bygget op på,
der er både til store og små, det er selvfølgelig en fordel man er interesseret i skibe.

Tak, Tommy E
FMKdk, PR-chef hos M/S Maritime Museum of Denmark, svarede på denne anmeldelseSvarede 24. januar 2017

Hej Tommy, tak for dine rosende ord!

Skriv en anmeldelse
Der er nyere anmeldelser for M/S Maritime Museum of Denmark
Se de seneste anmeldelser

Anmeldt 20. december 2016 fra mobile enheder

Et flot og moderne museum der fortæller interessante historier om Danmarks søfart og de har nogle rigtig gode specialudstillinger! Det er et besøg værd.

Tak, Thorbjørn B

Tak for din anmeldelse! Dejligt at du kan lide museet og vores udstillinger. Vi håber, at se dig igen på museet!

Anmeldt 19. december 2016

Imponerende museum - et besøg værd - Helsingør har fået en ny spændende seværdighed som skiller sig ud.
Med sin moderne tilgang er museet en perle som er et "must" hvis man som turist besøger Helsingør.

Tak, Heini F

Mange tak for din positive anmeldelse. Dejligt at du mener, at museet er et 'must' på en tur til Helsingør! Vi er enige :-)

Anmeldt 22. november 2016 fra mobile enheder

Alene arkitekturen er værd at komme for men museet har formået at stable en meget interessant udstilling på benene - også for os landkrabber. Masser af stemning!

Selskabets højeste var bogstavelig talt ved at få en torpedo i hovedet, og jeg fandt pludselig mig selv ansigt til "ansigt" med et skibsur fra den isbryder, hvorpå min onkel var styrmand!

Cafeen byder på alt muligt rart sådan 2/3 gennem museet.

Lækker "shop" med masser af sønandsstribet tøj til de fristede.

Tak, Kroglund

Mange tak for din anmeldelse og sjovt at høre, at du stødte på en genstand, som har en personlig historie for dig og din familie! På forhåbentlig gensyn!

Anmeldt 24. oktober 2016

Der er lidt af hvert, hvis man har interesse for det. Jeg var der med min kæreste, som har interesse i det. Prisen er måske lidt pebret, men sådan er det hos de fleste museer.

Tak, Armin B

Rejsende, der kiggede på M/S Maritime Museum of Denmark, kiggede også på

Helsingør, Helsingør Kommune

Har du været i M/S Maritime Museum of Denmark? Fortæl om dine oplevelser!